تجمع اعضای تعاونی ۸ مسکن مهر مقابل فرمانداری میانه
تجمع اعضای تعاونی ۸ مسکن مهر مقابل فرمانداری میانه

تعدادی از اعضای تعاونی شماره ۸ صبا شهر در مقابل ساختمان فرمانداری ویژه شهرستان میانه تجمع کردند. یکی از این تجمع کنندگان  در گفت و گو با خبرنگار میانا، اظهارداشت: اعتراض ما نسبت به عدم واگذاری و عدم تحقق وعده ها درباره تکمیل و تحویل به موقع پروژه های عمرانی مسکن تعاونی شماره ۸  صبا […]

تعدادی از اعضای تعاونی شماره ۸ صبا شهر در مقابل ساختمان فرمانداری ویژه شهرستان میانه تجمع کردند.

یکی از این تجمع کنندگان  در گفت و گو با خبرنگار میانا، اظهارداشت: اعتراض ما نسبت به عدم واگذاری و عدم تحقق وعده ها درباره تکمیل و تحویل به موقع پروژه های عمرانی مسکن تعاونی شماره ۸  صبا شهر است.
این تجمع کنندگان از مسئولین ذی ربط خواستند که هر چه سریع تر وضعیت مسکن مهر تعاونی صبا شهر تعیین تکلیف شود.

شرکت کنندگان در این تجمع از متقاضیان واحدهای مسکن مهر، اعلام کردند تا زمان رسیدگی به مطالبات آنها همچنان به اعتراض خود ادامه خواهند داد.

همچنین اعتراض کنندگان خواستار برگزاری مجدد انتخاب هیئت مدیره برای این تعاونی شدند.

مجتمع ۳۸۰ واحدی مسکن مهر تعاونی ۸ صبا شهر میانه در حدود یکسالی است به علت اختلاف داخلی در ترکیب هیئت مدیره، متوقف شد و این مسئله سبب سرگردانی تعداد زیادی از خانوارهایی شد که چشم امید به خانه‌دار شدن از طریق مسکن مهر داشتند، شده است.

اختلافات بوجود آمده در حالی در مجامع قضایی در حال رسیدگی است که به گفته پیمان کاران این مجموعه مسکونی ساخت خانه های متقاضیان با پیشرفت ۷۵ درصدی روبه رو است و در صورت حل مشکلات پیش آمده می توان امید داشت که تا یکسال آینده کار تکمیل این واحد های مسکونی به اتمام برسد.

در روزهای گذشته نیز جلسه انتخاب بازرس برای ترکیب هیئت مدیره جدید با به حد نصاب نرسیدن اعضا بی نتجیه ماند.

سششمنبع:مایانا