تخلف مالی در یکی از بانکهای مرند/ میزان تخلف در دست بررسی است
تخلف مالی در یکی از بانکهای مرند/ میزان تخلف در دست بررسی است

حسین فتاحی افزود: تحقیقات لازم در زمینه پرونده خیانت درامانت مدیر یکی از شعبات بانک قرض الحسنه رسالت در شهرستان مرند با دقت کامل در حال انجام است. وی سپس اظهار داشت: بعد از دستگیری متهم تحقیقات برای مشخص شدن مبالغ مورد خیانت در امانت و نیز روشن شدن تمام جوانب امر درحال انجام است. […]

لقثصحسین فتاحی افزود: تحقیقات لازم در زمینه پرونده خیانت درامانت مدیر یکی از شعبات بانک قرض الحسنه رسالت در شهرستان مرند با دقت کامل در حال انجام است.

وی سپس اظهار داشت: بعد از دستگیری متهم تحقیقات برای مشخص شدن مبالغ مورد خیانت در امانت و نیز روشن شدن تمام جوانب امر درحال انجام است.

فتاحی با تاکید بر اینکه مقامات قضایی شهرستان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا حقی از هیچ یک از مشتریان بانک ضایع نشود، گفت: هنوز میزان دقیق تخلفات مالی مشخص نیست و مبلغ دقیق بعد از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

دادستان مرند در ادامه در خصوص چگونگی دستگیری این متهم افزود: بعد از اطلاع از موضوع و تجمع مشتریان بانک در مقابل این شعبه متهم با اعطای نیابت قضایی در حوزه قضایی شهرستان تبریز دستگیر و جهت انجام تحقیقات به دادسرای عمومی و انقلاب مرند انتقال یافت.

منبع:مهر