مدیر حوزه‌های علمیه استان آذربایجان‌شرقی خبر داد پذیرش ۵۰۰ طلبه جدید در حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی / تحصیل ۳ هزار طلبه در حوزه‌های استان مدیر حوزه‌های علمیه استان آذربایجان‌شرقی از پذیرش ۵۰۰ طلبه جدید در حوزه‌های علمیه استان خبر داد و گفت: در حوزه‌های استان ۳ هزار طلبه در پایه‌های مختلف مشغول تحصیل هستند. به گزارش […]

مدیر حوزه‌های علمیه استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
پذیرش ۵۰۰ طلبه جدید در حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی / تحصیل ۳ هزار طلبه در حوزه‌های استان
۱۴۳۷۱۶۶۶۲_PhotoA

مدیر حوزه‌های علمیه استان آذربایجان‌شرقی از پذیرش ۵۰۰ طلبه جدید در حوزه‌های علمیه استان خبر داد و گفت: در حوزه‌های استان ۳ هزار طلبه در پایه‌های مختلف مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگاران از مراغه، حجت الاسلام و المسلمین انتظاری ظهر امروز در مراسم آغاز کلاس‌های درس حوزه علمیه مراغه با بیان اینکه  امسال ۵۰۰ طلبه جدید در حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی پذیرش می‌شوند، اظهار داشت: این طلبه‌ها برای سال تحصیلی جدید در ۲۲ مدرسه و ۳ مرکز تخصصی برای فراکیری علوم دینی پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه کلاس های آموزشی حوزه های استان از ۱۵ شهریور آغاز شده است، افزود: در این حوزه‌ها ۳ هزار طلبه در پایه‌های مختلف مشغول تحصیل هستند.

انتظاری گفت: طلاب جوان سربازان امام عصر (عج) برای مقابله با جهل و نادانی، و حوزه‌های علمیه سنگر مبارزه با طاغوت و ترویج دستورات الهی، حضرت محمد (ص) و آل محمد است.

براساس این گزارش، امسال ۴۵ طلبه جدید در حوزه علمیه مراغه پذیرش شده‌اند و در این حوزه ۳۰۰ طلبه در ۱۰ پایه و در سه مدرسه مشغول تحصیل هستند.

منبع: فارس