محکومیت‌۱۴‌میلیاردی‌قاچاقچی‌شمش‌طلا‌در‌ارومیه
محکومیت‌۱۴‌میلیاردی‌قاچاقچی‌شمش‌طلا‌در‌ارومیه

محمد اقوامی، مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: این قاچاقچی طلا علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت نیز محکوم شد. وی افزود: مامورین مبارزه باقاچاق کالاوارز استان در پی کسب اخبار واطلاعات واصله مبنی بر قاچاق طلا فاقد مجوز در بازرسی ازمنزل مسکونی فرد مورد نظر تعداد ۹ […]

ظطمحمد اقوامی، مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: این قاچاقچی طلا علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت نیز محکوم شد.

وی افزود: مامورین مبارزه باقاچاق کالاوارز استان در پی کسب اخبار واطلاعات واصله مبنی بر قاچاق طلا فاقد مجوز در بازرسی ازمنزل مسکونی فرد مورد نظر تعداد ۹ قطعه شمش طلای ۱۸ عیاربه وزن۱۰ هزار و ۴۷۷گرم کشف و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شعبه مربوطه نیز پس از انجام تحقیقات و جری تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی نامبرده را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

اقوامی در خصوص پرونده گردو در بوکان گفت: با کشف ۱۸۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق از یک دستگاه خودرو، پرونده ای در این رابطه تشکیل شد که پس از بررسی متهم به پرداخت مبلغ ۴۹۲میلیون و ۷۸۸ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و کالاهای مکشوفه محکوم شد.

منبع:ایسنا