سرپرست انجمن سینمای جوان مراغه گفت: ۳ اثر از فیلم‌های تولیدی توسط هنرمندان مراغه‌ای به المپیاد فیلم‌سازی کشوری راه یافته است. طاهره اسدی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ان ، با اشاره به راه‌یابی ۳ اثر از فیلم هنرمندان مراغه‌ای به مرحله کشوری، اظهار داشت: فراخوان‌های مختلفی که توسط انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه منتشر می‌شود، در […]

سرپرست انجمن سینمای جوان مراغه گفت: ۳ اثر از فیلم‌های تولیدی توسط هنرمندان مراغه‌ای به المپیاد فیلم‌سازی کشوری راه یافته است.

۱۳۹۴۰۵۰۵۱۸۴۲۰۰۸۴۹۵۷۶۶۰۲۳

طاهره اسدی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ان ، با اشاره به راه‌یابی ۳ اثر از فیلم هنرمندان مراغه‌ای به مرحله کشوری، اظهار داشت: فراخوان‌های مختلفی که توسط انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه منتشر می‌شود، در راستای استعدادیابی جوانان و دانش آموزان هنرمند این شهرستان است که خوشبختانه تا به امروز استقبال خوبی از این فراخوان‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: فیلم‌‌‌های «بن‌بست»، «حیات» و «کفش‌های طلایی» فیلم‌های راه‌یافته هنرمندان مراغه‌ای به المپیاد فیلم‌سازی کشور است.

سرپرست انجمن سینمای جوان مراغه با بیان اینکه این انجمن سینمایی، تاکنون اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش فیلم‌سازی ۷ ماهه و آموزش مشاغل سینمایی کرده است، تصریح کرد: انجمن سینمای جوان دفتر مراغه، در حال حاضر در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی خود از بین علاقه‌مندان به فیلم‌سازی ثبت‌نام می‌کند.

المپیاد فیلم‌سازی توسط بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران در بین نوجوانان علاقه‌مند، در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۹ سال در تهران برگزار می‌شود.

 

منبع : تسنیم