آبی تبریز پررنگ‌تر است یا آبی تهران؟
آبی تبریز پررنگ‌تر است یا آبی تهران؟

در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم استقلال تهران است. آبی‌های تبریز در سومین فصل حضور خود در لیگ برتر بهترین آغاز را در مسابقات داشتند و در پنج بازی با هشت امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند. گسترش فولاد تبریز برابر تیم‌های سیاه‌جامگان […]

gostaresh_0در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم استقلال تهران است.

آبی‌های تبریز در سومین فصل حضور خود در لیگ برتر بهترین آغاز را در مسابقات داشتند و در پنج بازی با هشت امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

گسترش فولاد تبریز برابر تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و ملوان‌انزلی به برتری رسید و در دو بازی خارج از خانه مقابل تیم‌های سایپای کرج و صبای قم به تساوی دست یافت و تنها شکست این تیم از همشهری‌اش تراکتورسازی بوده است.

استقلال تهران نیز با یک امتیاز بیشتر از گسترش فولاد در رده سوم جدول جای دارد؛ شاگردان پرویز مظلومی برابر تیم‌های ملوان انزلی، استقلال اهواز و سیاه‌جامگان مشهد به برتری دست یافتند و از تیم ذوب آهن اصفهان شکست خوردند و بازی این تیم برابر نفت تهران نیز به دلیل حضور حریفش در باشگاه‌های آسیا به تعویق افتاده است.

بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز با استقلال تهران ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار می‌شود.

*سابقه جدال آبی‌ها

تیم‌های گسترش فولاد تبریز با استقلال تهران سابقه چهار بازی در لیگ برتر را دارند که دو بازی با تساوی به پایان رسیده و دو بازی نیز به سود استقلال تهران رقم خورده است.

در فصل ۹۳-۹۲ تیم گسترش فولاد تبریز در نخستین بازی خود برابر استقلال تهران با وجود اینکه ابتدا با یک گل پیش بود، در نهایت اسیر تجربه بازیکنان استقلال شده و بازی را دو بر یک واگذار کرد؛ بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران نیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

سال گذشته نیز بازی رفت در تهران با سه گل به سود استقلال به اتمام رسید و بازی برگشت در تبریز نیز گلی در برنداشت و با تساوی پایان یافت.

حالا گسترش فولاد با روحیه بالا به دنبال کسب نخستین پیروزی خود برابر استقلال تهران است تا موقعیت خود را در جدول رده‌بندی ارتقاء داده و حتی به رده دوم جدول صعود کند.

IMG_1574

*فراز کمالوند مرد رکوردها/ فراز کابوس استقلال

سرمربی گسترش فولاد در سال‌های گذشته نخستین پیروزی تیم تراکتورسازی برابر استقلال را در تهران جشن گرفته بود؛ وی با تیم گسترش فولاد نیز نخستین پیروزی یک تیم تبریزی در انزلی برابر ملوان را به نام خود ثبت کرده است.

حالا وی به دنبال نخستین پیروزی گسترش فولاد برابر استقلال تهران است تا رکوردی دیگر از خود به جای بگذارد.

جالب اینکه فراز کمالوند تا کنون با تیم‌های خود در لیگ برتر برابر استقلال شکست نخورده و یک پیروزی و ۴ تساوی را با هدایت تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد برابر استقلال به دست آورده است.

منبع: فارس