«همه را میتوان خرید ؛ قیمت ها متفاوتند! » / هواداران می پرسند …
«همه را میتوان خرید ؛ قیمت ها متفاوتند! » / هواداران می پرسند …

اویاقلیق: درسایتها و جراید میخوانیم که رفتار هواداران تراختور با حبیب گوردانی چگونه خواهدبود؟ و بعد از گمانه زنی ها ، عاقبت کلام خود را با این جمله به پایان میبرند که ، باید صبر کنیم و ببینیم که عکس العمل هواداران تراختور چگونه خواهد بود؟ بر عالم و آدم هویدا شد و روز به […]

۷۳۰۷۸۷-۵۲۵x350اویاقلیق: درسایتها و جراید میخوانیم که رفتار هواداران تراختور با حبیب گوردانی چگونه خواهدبود؟ و بعد از گمانه زنی ها ، عاقبت کلام خود را با این جمله به پایان میبرند که ، باید صبر کنیم و ببینیم که عکس العمل هواداران تراختور چگونه خواهد بود؟

بر عالم و آدم هویدا شد و روز به روز آشکارتر میشود که تیم رده هفتم جدول نه با سحر و جادو تمامی بازیها را با برد سه امتیازی پشت سرگذاشت و پیروز و قهرمان لیگ ۱۴شد و نه بازیکنانش ، معجون خارق العاده ای خوردند و یا دوپینگی کردند! خیر . هیچکدام از اینها نبود که درشان و لول «طلائیان» نیست!

زمانیکه لازم است تا تمام بازیها را ببری تا قهرمان شوی، طبق قانون نانوشته فوتبال باید که تمام نیروهای خارج مستطیل سبز بسیج شوند! از داور گرفته تا آن بازیکن وفادار ابدی و ستاره سابق ، و از عضو موثر فدراسیون گرفته تا بازیکن بومی و ستاره حریف!
همه را باید بسیج کرد. همه باید تمام توان خود را بکار گیرند. رندی ، همیشه تکیه کلامش این بود که:  «همه را میتوان خرید؛ قیمت ها متفاوتند!»

گویا حاشیه بر متن غالب شد و ما از موضوع دور شدیم که رفتار هواداران تراختور در فولادشهر در مقابل حبیب خان چه خواهد بود؟ زیرا برای خیلی ها محل سوال است و این خیلی ها قریب به یقین هواداران تراختور نیستند که هواداران تراختور دغدغه پیروزی تیم را در سر دارند و بیش از آنکه بفکر حاشیه ها و فرعیات تیم باشند، بفکر تشویق و حمایت از تیم هستند تا تیمشان بازی آبرومندانه ای داشته باشند. (صرفنظر از برد و باخت)!

تجربه نشان میدهد که هواداران تراختور درخصوص چنین مسائلی با درایت و سنجش وضعیت ، و به فراخور حال عمل میکنند ، نه آنکه از قبل خود را آماده کنند!

طبیعی است که طرز تفکر هواداران تراختور نسبت به کسیکه در بازی گسترش که برد در آن ، قهرمانی زودرس تراختور را بهمراه داشت، در تمرینات حاضر نمیشود و موبایل خود را ده روز تمام خاموش میکند و شب بازی یهو اعلام میکند که مریض است و بمیدان نمیرود و همچنین برای مصدومیت خود پزشک تیم حریف را شاهد میآورد و در زمان مصدومیتش جهت دهن کجی، در بازی خیریه بازی میکند و غیره، روشن و آشکار است!

۴d050840a3cca789d5f4fda8dc03c73d_800_450 حبیب-گردانی

اما یک سوال برای هواداران وجود دارد و آنهم اینکه جناب گوردانی که با تمارض خود و خالی گذاشتن میدان که باعث شد حتی از روی ناچاری از نریمان جهان واقعا مصدوم استفاده شود، و بعد طبق قول طلادار «طلائیان» به تیم محبوب خود رسید و شب تا سحر از خوشحالی خواب به چشمانش نیامد ، میداند که هواداران تراختور آذربایجان هم درشب جمعه سیاه تا صبح ، از درد و غم بخود پیچیدند و خواب به چشمشان نیامد ، یا نمی داند؟

۰۱۰۲۹۰۵۹

یادداشت از : ساوالان – اردبیل