شناسایی اجساد ۴ ایرانی در مکه +اسامی
شناسایی اجساد ۴ ایرانی در مکه +اسامی

حمید محمدی ضمن تکذیب خبر منتشر شده در العربیه گفت: به دنبال سقوط مرگبار جرثقیلی در مسجدالاحرام و انتقال مجروحان به بیمارستان‌های عربستان، بلافاصله از تمام کاروان‌های ایرانی خواستیم تا مفقودشدگان و گم‌شدگان خود را اعلام کنند. وقتی که تعداد گم‌شدگان مشخص شد، تیم پزشکی و امدادگران حج و زیارت ایران به تمام موسسه‌های درمانی […]

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱حمید محمدی ضمن تکذیب خبر منتشر شده در العربیه گفت: به دنبال سقوط مرگبار جرثقیلی در مسجدالاحرام و انتقال مجروحان به بیمارستان‌های عربستان، بلافاصله از تمام کاروان‌های ایرانی خواستیم تا مفقودشدگان و گم‌شدگان خود را اعلام کنند. وقتی که تعداد گم‌شدگان مشخص شد، تیم پزشکی و امدادگران حج و زیارت ایران به تمام موسسه‌های درمانی و پزشکی در مکه مراجعه کردند تا در جست‌وجوی مفقودین ایرانی باشند.

وی ادامه داد: پایان شب گذشته (شنبه) به دنبال این جست‌وجوها، چهار جسد ایرانی در بین کشته‌شدگان آن حادثه شناسایی شدند که به خانواده‌هایشان نیز اطلاع داده شده است.

محمدی با اعلام اینکه در حال حاضر هفت زائر ایرانی دیگر مفقود شده‌اند و گروه‌های تجسس پیگیر آن‌ها هستند تا وضعیت آن‌ها را شناسایی کنند، چهار زائر ایرانی فوت شده در حادثه طوفان مکه را سیدمحمد هاشم ذهی از استان سیستان و بلوچستان، علیرضا عامری از استان سمنان، ولی اسمعیلی از خراسان جنوبی و محمد مجلسی از تهران معرفی کرد که شب گذشته شناسایی شدند.

سازمان حج و زیارت پیش‌تر اعلام کرده بود یک زائر ایرانی به نام سیف‌الله اسدی مینا از استان همدان در حادثه طوفان مکه درگذشته و ۳۲ تن دیگر مجروح شده‌اند.

منبع: ایسنا