۳سانحه رانندگی در تبریز
۳سانحه رانندگی در تبریز

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی ،گفت: ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با سه دستگاه خودروی سواری در بزرگراه شهید کسایی به سمت ساری زمی مقابل شهرک آزمایش، سه نفر مصدوم شدند. حبیب حسینقلی‌زاده گفت: سه مصدوم این سانحه رانندگی با سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، به بیمارستان امام رضای تبریز […]

صزمسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی ،گفت: ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با سه دستگاه خودروی سواری در بزرگراه شهید کسایی به سمت ساری زمی مقابل شهرک آزمایش، سه نفر مصدوم شدند.

حبیب حسینقلی‌زاده گفت: سه مصدوم این سانحه رانندگی با سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شدند.

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه تریلر با ۱۵ دستگاه خودروی سواری و یک موتورسیکلت به فاصله کمتر از ۴ ساعت در همین مسیر گفت: پنج مصدوم این سانحه نیز با پنج دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شدند.

حسینقلی‌زاده همچنین از برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری و متعاقب آن برخورد با گاردریل و سپس تیرک برق در ساعت ۸:۳۰ صبح امروز در سه راهی اهر خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی نیز یک عابر پیاده مصدوم شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی نیز در گفت‌وگو با ایسنا با تائید این خبر در تشریح چگونگی وقوع دو سانحه رانندگی منجر به جرح امروز در بزرگراه شهید کسایی تبریز گفت: علت هر دو سانحه رانندگی یک مورد مشخص گزارش شده است.

سرهنگ ناصر میکائیلی گفت: در هر دو این سوانح رانندگی راننده‌های تریلر از سمت ائل گلی در بزرگراه شهید کسایی در حال حرکت بودند که با مشاهده اکیپ آسفالت ریزی، برای کاهش کنترل خود، به اولین خروجی یعنی ساری زمی تغییر مسیر می‌دهند و متعاقب آن با خودروهای سواری مقابل خود برخورد می‌کنند.

وی گفت: در هر دو این سوانح رانندگی، به میزان ۵۰ درصد ناتوانی راننده های تریلر در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم توجه به جلو و ۵۰ درصد نیز قصور از جانب مسئولان آسفالت ریزی در عدم بکارگیری تجهیزات ایمنی علت اصلی این سانحه رانندگی شناسایی شده‌اند.

منبع:ایسنا