به گزارش اویاقلیق به نقل از ستاد خبری کمیته روابط عمومی مسابقات فوتبال مقدماتی قهرمانی آسیا در تبریز، کاروان تیم ملی فوتبال نوجوانان هند متشکل از ۲۷ بازیکن و ۱۲ نفر اعضای کادرفنی، ساعت ۷:۳۰ صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی، وارد تبریز شدند. سبرامانیان ماریچکام و ترلوچام سینگ ساران سینگ به ترتیب […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ستاد خبری کمیته روابط عمومی مسابقات فوتبال مقدماتی قهرمانی آسیا در تبریز، کاروان تیم ملی فوتبال نوجوانان هند متشکل از ۲۷ بازیکن و ۱۲ نفر اعضای کادرفنی، ساعت ۷:۳۰ صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی، وارد تبریز شدند.

سبرامانیان ماریچکام و ترلوچام سینگ ساران سینگ به ترتیب بعنوان ناظر مسابقات و ناظر (افسر)  پزشکی از کشور مالزی، کوربانو چاریمارات از کشور ترکمنستان و تانتاشو لیگز از ازبکستان به عنوان داور، گوبانو ساپارمامنت از ترکمنستان و یوسمانو الیشر از ازبکستان به عنوان کمک داور، با همین پرواز، صبح امروز وارد تبریز شدند.

مسابقات فوتبال مقدماتی گروه E قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های ایران، لبنان بحرین و هند از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ شهریور به میزبانی باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار می‌شود.