عیسی اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با مساعدت شهردار تبریز و شهردار منطقه ۶ تبریز، زمین تمرین تیم ماشین‌سازی تبریز به رختکن مجهز شده و دو کانکس برای این امر در نظر گرفته شد. وی با ابراز خرسندی از نتیجه تیم ماشین‌سازی در آبادان گفت: گرفتن یک امتیاز در گرمای […]

عیسی اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با مساعدت شهردار تبریز و شهردار منطقه ۶ تبریز، زمین تمرین تیم ماشین‌سازی تبریز به رختکن مجهز شده و دو کانکس برای این امر در نظر گرفته شد.

وی با ابراز خرسندی از نتیجه تیم ماشین‌سازی در آبادان گفت: گرفتن یک امتیاز در گرمای آبادان و برابر تیم ریشه‌دار نفت این شهر، نتیجه خوبی محسوب می‌شود و نشان داد که ماشین‌سازی از تیم‌های مدعی صعود این فصل است.

وی افزود: تا پایان هفته پنجم تیم ماشین سازی تبریز با ۹ امتیاز عملکرد مطلوبی داشته و باید روی کسب امتیازات بازی‌های باقیمانده و خصوصا تمام امتیازات بازی‌های خانگی برنامه‌ریزی کرد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پایان هفته پنجم با ۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. این تیم برابر تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و فولاد یزد به برتری رسیده و مقابل تیم‌های خیبر خرم آباد، آلومینیوم اراک و نفت آبادان مساوی کرده است.