آخرین وضعیت بیمارستان در حال تخریب هشترود
آخرین وضعیت بیمارستان در حال تخریب هشترود

محمدصادق پورمهدی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان هشترود، اظهار داشت: آب و فاضلاب استان پیشرفت بالایی در روند اجرایی پروژه‌های خود دارد که برای آنها در طول سال‌جاری هزینه‌ای ۵۴۰ میلیارد ریالی صرف شده است. وی ادامه داد: آبفا و امور آب نیز باید در مسیرگشایی مسیرهای رودخانه‌های داخل شهر و لایروبی […]

ددئمحمدصادق پورمهدی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان هشترود، اظهار داشت: آب و فاضلاب استان پیشرفت بالایی در روند اجرایی پروژه‌های خود دارد که برای آنها در طول سال‌جاری هزینه‌ای ۵۴۰ میلیارد ریالی صرف شده است.

وی ادامه داد: آبفا و امور آب نیز باید در مسیرگشایی مسیرهای رودخانه‌های داخل شهر و لایروبی آنها  اقدام اساسی بکند.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی از روند بازسازی ساختمان در حال تخریب بیمارستان امام حسین (ع) هشترود نیز بازدید کرد و دستورات لازم را به پیمانکار و مسئولان بیمارستانی داد.

پورمهدی عنوان کرد: باید این بیمارستان به پزشکان متخصص و دستگاه‌های پزشکی با توجه به قرار گرفتن در مسیر آزاد راه پیامبر اعظم (ص) و ارائه خدمات به شهرهای همجوار مجهز شود.

وی از خیّران خواست برای این بیمارستان یک دستگاه ام آر ای اهدا کنند.

به گزارش فارس، هم‌اکنون اورژانس این بیمارستان به صورت صحرایی در محوطه بیمارستان ارائه خدمات می‌کند.

پورمهدی در ادامه از ساختمان در حال ساخت معلولان زیر ۱۴ سال نیز بازدید کرد و خواستار تخصیص اعتبار لازم برای ادامه ساخت این ساختمان شد.

حمیدرضا معصومی‌اصل رئیس اداره بهزیستی هشترود نیز خواستار تحقق وعده علی ربیعی، نماینده رئیس جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تخصیص اعتبار لازم برای این مرکز شد و گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به هشترود و در بازدید از این ساختمان قول مساعد ۴ میلیارد ریالی برای ساخت این مجموعه را داده است، اما تاکنون محقق نشده است.

منبع:فارس