کشته شدن ۳۳۲ نفر در تصادف رانندگی آذربایجان‌شرقی
کشته شدن ۳۳۲ نفر در تصادف رانندگی آذربایجان‌شرقی

بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: درپنج ماهه اول امسال تعداد کل متوفیات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی ۳۳۲ نفر بوده است که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد ۳۲۷ نفر بود افزایش دو درصدی را نشان می‌دهد. وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در […]

زخبهرام صمدی‌راد اظهار داشت: درپنج ماهه اول امسال تعداد کل متوفیات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی ۳۳۲ نفر بوده است که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد ۳۲۷ نفر بود افزایش دو درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت در استان ۲۷۲ نفر مرد و ۶۰ نفر زن بودند.

صمدی‌راد گفت: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت با ۲۰۸ مورد در جاده‌های برون‌شهری و پس از آن با ۷۴ مورد در مسیرهای درون‌شهری و ۴۱ مورد در جاده‌های روستایی و ۹ مورد نیز در راه‌های خارج از استان گزارش شده است.

وی گفت: در مرداد ماه سال‌جاری تعداد ۸۰ نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با سال گذشته در همین مدت که ۸۶ نفر بوده ۶ نفر کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد کل تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در طی سال ۹۳ در استان ۷۰۳ نفر بود که از این تعداد ۱۴۶ نفر زن و ۵۵۷ نفر مرد بودند.