مهلت ارسال آثار تا دوم مهر ماه تمدید شد
مهلت ارسال آثار تا دوم مهر ماه تمدید شد

توحید مهدوی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این تمدید بنابه خواست هنرمندان بوده است، تصریح کرد: این مهلت دیگر قابل تمدید نخواهد بود بنابراین هنرمندانی که می خواهند در جشنواره شرکت کنند، تا دوم مهر ماه فرصت شرکت در جشنواره را خواهند داشت. دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید استقبال هنرمندان از […]

پوستر جشنوارهتوحید مهدوی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این تمدید بنابه خواست هنرمندان بوده است، تصریح کرد: این مهلت دیگر قابل تمدید نخواهد بود بنابراین هنرمندانی که می خواهند در جشنواره شرکت کنند، تا دوم مهر ماه فرصت شرکت در جشنواره را خواهند داشت.

دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید استقبال هنرمندان از این جشنواره را مناسب ارزیابی کرد و افزود: از هر ۶ استان اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان و مازندران آثاری ارسال شده است.

به گفته مهدوی، در نیمه اول مهر ماه مراسم اختتامیه برگزار شده و در آن مراسم از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارسال آثار به اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمالغرب کشور تنها از طریق ایمیل انجام می شود، ادامه داد: هنرمندان باید آثار خود را به همراه فرم شرکت در جشنواره به آدرس festival.mehreomid@gmail.com ارسال کنند.

دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید با بیان اینکه فرم شرکت در جشنواره در آدرس اینترنتی جشنواره به نشانی Www.NgoMehreOmid.ir در دسترس است، اظهار کرد: این فرم باید به همراه خود آثار به پست الکترونیکی جشنواره ایمیل شود.

توحید مهدوی (۱)

مهدوی با بیان اینکه هنر کاریکاتور با طنز تلخ قابلیت بالایی برای مطرح کردن مشکلات و مسائل مختلف دارد، اضافه کرد: وقتی مشکلات در لابه لای هنر کاریکاتور نشان داده شود، قدرت جلب توجه و به چالش کشیدن مسائل را دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره در ۲ بخش مشکلات جوانان و مسائل ورزشی برگزار می شود، اظهار کرد: هر هنرمند در هر بخش می تواند ۳ اثر و در کل حداکثر ۶ اثر به جشنواره ارسال کند.

دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید گفت: جشنواره کاریکاتور مهر امید در سطح شمال و شمالغرب کشور توسط انجمن مردم نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، امور اجتماعی استانداری اردبیل، مجتمع آموزشی سما، حوزه هنری اردبیل، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و کانون شهید نونهال برگزار می شود.