جیب بری با آبمیوه مسموم در مرند
جیب بری با آبمیوه مسموم در مرند

به گزارش اویاقلیق،”علی طاحونی”در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند مورد جیب بری در خودروهای سواری بین شهری از شهروندان با شگرد خاص و با خوراندن آبمیوه مسموم و بیهوش کردن رانندگان، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار تیم های آگاهی انتظامی مرند قرار گرفت. طاحونی افزود: پلیس آگاهی شهرستان […]

به گزارش اویاقلیق،”علی طاحونی”در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند مورد جیب بری در خودروهای سواری بین شهری از شهروندان با شگرد خاص و با خوراندن آبمیوه مسموم و بیهوش کردن رانندگان، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار تیم های آگاهی انتظامی مرند قرار گرفت.

طاحونی افزود: پلیس آگاهی شهرستان توانست با همکاری یکی از شهرستان های همجوار نسبت به شناسایی و دستگیری جیب بر و سارق حرفه ای اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های خود به دو فقره جیب بری و یک فقره سرقت محتویات خودرو به روش بیهوش کردن رانندگان خودروهای سواری با آبمیوه مسموم با همدستی همدستش که فعلا” متواری است اعتراف کرد.

این مقام انتظامی یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد و تحقیقات در جهت دستگیری نفر دوم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مرند در پایان از شهروندان خواست: در مسافرت های درون شهری و برون شهری دقت و هوشیاری لازم را داشته باشند و از پذیرفتن خوراکی و نوشیدنی از دست افراد ناشناس خودداری کرده و از وسایل  و کیف پول خود به دقت مراقبت کنند و از رانندگان سواری خواست از پذیرفتن مسافران ناشناس بین شهری که پیشنهاد کرایه بالا و نامعقول را می نمایند خودداری کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک سریعا” با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.