۴۰ درصد اعتبارات عمرانی آذربایجان شرقی پرداخت شد
۴۰ درصد اعتبارات عمرانی آذربایجان شرقی پرداخت شد

به گزارش اویاقلیق،محمد صادق پورمهدی با اشاره به اینکه سهم اعتباری استان از سفر هیات دولت برای پروژه های در حال اجرا در سالجاری ، چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است ، گفت: ۵۰ درصد این اعتبار به میزان دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تا کنون پرداخت شده است . وی گفت: بیشترین […]

به گزارش اویاقلیق،محمد صادق پورمهدی با اشاره به اینکه سهم اعتباری استان از سفر هیات دولت برای پروژه های در حال اجرا در سالجاری ، چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است ، گفت: ۵۰ درصد این اعتبار به میزان دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تا کنون پرداخت شده است .
وی گفت: بیشترین رقم این اعتبار به میزان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای پروژه خط آهن تبریز – میانه تخصیص یافته است.

وی گفت: ۶۸۰ میلیارد هم برای پروژه قطار شهری تبریز اختصاص یافته است .

پورمهدی اعلام کرد: در قالب ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه به منظور محرومیت زدایی و برقراری توازن منطقه ای هم در سال جاری دو هزار میلیارد ریال برای استان اختصاص یافته است .

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رویکرد دولت در راستای مدیریت منابع مالی ، پرهیز از تزریق نقدینگی به جامعه است ، گفت: توزیع قیر به شهرداری ها به منظور اجرای پروژه های شهری در همین راستا می باشد.

در سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی در اردیبهشت امسال ۹ هزار و ۶۵۰ ملیارد ریال برای پروژه های عمرانی این استان مصوب شد.

منبع:ایرنا