اگر ایران و روسیه نبودند بشار اسد ۲۴ ساعته سرنگون می شد
اگر ایران و روسیه نبودند بشار اسد ۲۴ ساعته سرنگون می شد

به گزارش اویاقلیق، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه با شبکه سی ان ان آمریکا در مورد حمایت کشورهای ایران و روسیه از دولت سوریه گفت: “بارها در مورد این مساله با دوستان مان سخن گفتم، کارهایی وجود دارد که روسیه باید آنها را انجام دهد، کارهایی نیز وجود دارد که ایران باید […]

لققثبه گزارش اویاقلیق، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه با شبکه سی ان ان آمریکا در مورد حمایت کشورهای ایران و روسیه از دولت سوریه گفت: “بارها در مورد این مساله با دوستان مان سخن گفتم، کارهایی وجود دارد که روسیه باید آنها را انجام دهد، کارهایی نیز وجود دارد که ایران باید آن ها را انجام دهد، در حالی که هر دوی آنها از دولت سوریه حمایت می کنند.”
رئیس جمهور ترکیه افزود:” باید بگویم من ناراحت هستم که این دو با سلاح و پول از دولت سوریه حمایت می کنند، همچنین تلاش می کنند از شر شورشی ها خلاص شوند اما آیا داعش در حال حاضر با دولت سوریه همدست نیست؟ ”
اردوغان افزود: “چرا ایران و روسیه خود را مدیون بشار اسد می دانند ؟ در حالی که ما با کشوری روبه رو هستیم که از هم پاشیده و ملت آن نابود شدند . بارها از آنان خواستم دست از حمایت های خود بردارند.”
اردوغان در پایان تاکید کرد: “بارها در مورد این مساله و عدم امکان ادامه حمایت های شان از حکومت بشار اسد سخن گفتم. از آنان خواستم دست از حمایت از وی بردارند تا بشار اسد در ظرف ۲۴ ساعت سرنگون شود.”