سیستم تاکسیرانی با استفاده از فن آوری های نوین متحول می شود
سیستم تاکسیرانی با استفاده از فن آوری های نوین متحول می شود

به گزارش اویاقلیق، برنامه شهریمیز شبکه سهند به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین مجمع اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور میزبان پرویز عباس نژاد مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز و دکتر طبیبی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور بود. طبیبی در این برنامه  ضمن تقدیر و تشکر ازمهمان نوازی گرم مردم تبریز و برگزاری بسیار خوب و […]

۷۶به گزارش اویاقلیق، برنامه شهریمیز شبکه سهند به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین مجمع اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور میزبان پرویز عباس نژاد مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز و دکتر طبیبی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور بود.
طبیبی در این برنامه  ضمن تقدیر و تشکر ازمهمان نوازی گرم مردم تبریز و برگزاری بسیار خوب و منظم مجمع توسط سازمان تاکسیرانی تبریز، از متحول شدن ناوگان تاکسیرانی با استفاده از شیوه ها و فن آوری های نوین در آینده ای نزدیک خبر داد.
طبیبی با اشاره به اینکه درگذشته و حال حاظر مردم فقط بعنوان تاکسی از یک یا چند نوع خودرو منجمله سمند و پژو یاپرایداستفاده میکردند افزود:به دنبال سبد متفاوت خدماتی در حوزه تاکسیرانی و استفاده از خودروهایی باتوانایی و مصارف متفاوت هستیم.ایشان از دونوع سامانه خدماتی در تاکسیرانی که یکی سامانه سپند(سامانه پایش ناوگان دانش آموزی برای اطلاع والدین از نحوه جابجایی دانش آموزان توسط تاکسیهای سرویس مدارس توسط اس ام اس و آموزش های ویژه برای رانندگان سرویس های مدارس) و همچنین سامانه سپاس(سامانه پیشرفته اطلاعات سفر) خبردادند.
پرویز عباس نژاد مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز نیز در این برنامه با اشاره به تبادل تجربیات بین شهرهای کشور در بیست و هشتمین مجمع اتحادیه  و تصمیمات اتخاذی در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی بعنوان دغدغه اصلی سازمانهای تاکسیرانی و همچنین استفاده از فناوری های نوین در تاکسیها  بر لزوم ایجاد رقابت بین خودروسازها برای تحویل تاکسی و ارائه وام با بهره پایین توسط صندوق های کار آفرین برای تبدیل به احسن تاکسیها تاکید کرد.
وی با تقدیر ازحمایت های اعضاء محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بعلت پیگیری موضوع  تقدیر کرد.
وی درمورد سرویس مدارس نیزاز فعالیت حدود۱۲۵۰دستگاه تاکسی در کلانشهر تبریز بعنوان سرویس مدرسه و پر رنگ تر شدن تاکسیرانی در این خصوص خبرداد.