همسر سابق برای انتقام‌جویی عکس‌های خانوادگی را در اینترنت گذاشت
همسر سابق برای انتقام‌جویی عکس‌های خانوادگی را در اینترنت گذاشت

به گزارش اویاقلیق،محمد قاسملو امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان، مبنی بر اینکه فردی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده، مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت. وی تصریح کرد: در این راستا مستندات موجود استخراج و فرد متخلف مورد […]

زسزسبه گزارش اویاقلیق،محمد قاسملو امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان، مبنی بر اینکه فردی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده، مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا مستندات موجود استخراج و فرد متخلف مورد نظر شناسایی و پس از مواجهه حضور طرفین مشخص شد متخلف همسر سابق شاکیه بوده است.

این مقام انتظامی افزود: متهم ابتدا موارد مربوطه را رد کرد، اما زمانی که با مستندات مواجه شد موارد را پذیرفت و علت این کار خود را انتقام‌جویی و وارد کردن ضربه روحی به شاکی اعلام کرد و پرونده برای سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا شد.

وی در ادامه بیان داشت: ابتدا باید بدانیم فضای مجازی وسیله انتقام جویی و توهین و افترا به دیگران نیست چرا که انجام این عمل در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود و قابل پیگیری است.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: به همشهریان عزیز توصیه می‌کنیم اولا عکس‌های خصوصی و خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی وارد نکنند و حتی از نگهداری این عکس‌ها در گوشی‌های تلفن همراه خودداری کنند و ثانیا از عکس‌ها و تصاویر خصوصی دیگران که احتمالا در این فضا پخش و منتشر می‌شود به هیچ عنوان برای مقاصد و اهداف دیگری استفاده نکنند و استفاده از تصاویر دیگران و نشر و انتشار آن جرم بوده و قابل پیگیری است.