رحمانی:بودن و نبودن من دست تونی است!
رحمانی:بودن و نبودن من دست تونی است!

اویاقلیق:بختیار رحمانی که سالها برای فولاد زحمت کشید و در این تیم بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست این فصل پس از دوری تقریبا ۹ ماهه از فوتبال به جمع تراکتورسازان پیوست،بازیکنی که انگیزه های زیادی داشت تا به همان بختیار سابق و چه بسا بهتر از آن تبدیل شود،او منتظر دان فرصت های […]

واویاقلیق:بختیار رحمانی که سالها برای فولاد زحمت کشید و در این تیم بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست این فصل پس از دوری تقریبا ۹ ماهه از فوتبال به جمع تراکتورسازان پیوست،بازیکنی که انگیزه های زیادی داشت تا به همان بختیار سابق و چه بسا بهتر از آن تبدیل شود،او منتظر دان فرصت های بیشتر از سوی الیویرا است تا ثابت کند می تواند در تراکتور هم همانند فولاد میدان دارد و خیال مهاجمان را راحت می کند.

از شرایطت در تراکتور سازی راضی هستی؟

من انتظار بیشتر از این ها را در خودم دارم و مطمئنا کادر فنی و هواداران نیز یک بختیار آماده را می خواهند البته من در آمادگی کامل قرار دارم اما در نیم فصل بنا به شرایطی که داشتم آن طور که باید و شاید خودم را نشان ندادم ولی از هفته ششم همه چیز تغییر خواهد کرد.

دلیل فیکس بازی نکردنت را از تونی پرسیده ای؟

من هم مثل هر بازیکنی دوس دارم کل ۹۰ دقیقه را در میدان باشم و از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرم و خودم را نشان دهم گرچه من در همان ده،بیست دقیقه که در بازی ها به میدان آمدم تمام توانم را گذاشتم. در هر صورت من از هر لحاظ آمادگی کمک به تراکتور هستم و چگونه بازی کردنم بستگی به نظر آقای تونی دارد ،البته او هم می داند که من کاملا آماده هستم و سخت کار می کنم!

اینکه تراکتورسازی در گلزنی مشکل دارد تقصیر بازیسازها است؟

من قبول دارم که در حملات کم تعداد ظاهر می شدیم.ما هافبک های خوبی داریم به شخصه در بازی های قبلی کم بازی کردمو بخشی از آنها می تواند به شرایط بدنی برگردد ولی همینطور که گفتم در آمادگی کامل به سر می برم و آماده کم کبه تراکتور و مهاجمان هستم.

چرا تراکتور در پنج هفته ابتداعی لیگ خوب نتیجه نگرفت؟

دلیلش این است که تعداد زیادی بازیکن جدید به این تیم آمده اند و طول می کشد باهم هماهنگ شوند ولی قطعا با تمریناتی که انجام می دهیم و انگیزه ای که بچه ها دارند تراکتور واقعی را بعد از تعطیلات خواهید دید.

خیلی ها از تراکتور به عنوان قهرمان لیگ پانزدهم یاد می کنند به نظرت صحبت کردن در مورد این مساله خیلی زود نیست؟

امسال تعداد تیم های خوب در لیگ بالاست ولی اگر با قدرت کار کنیم و حواسمان به کار خودمان باشد می توانیم قهرمان شویم.شخصا دوست دارم همراه تراکتور به عنوان قهرمانی برسم.

راستی تو اردوی آخر تیم ملی را به دلیل مشکلی که برای سرباز ها پیش آمد از دست دادی بابت این قضیه ناراحت نیستی؟

خب صددر صد دوست داشتم در اختیار تیمملی باشم و از اینکه الان نمی توانم زیر نظر آقای کی روش و بین دوستانم در تیم ملی باشم ناراحت هستم ولی امیدوارم دوباره به تیم ملی برگردم و برای رسیدن به این امر تمام تلاشم را می کنم. جا دارد همین جا از آقای کی روش که مثل همیشه این بار نیز حامی من بود تشکر کنم و برای او  و تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت می کنم. کی روش همیشه عملکرد من را زیر نظر داشته.قبل از مصدومیتم و در جام جهانی که همراه تیم ملی بودم و در تمرینات و بازی های دوستانه همیشه شاهد کارهایم بوده و الان که در تراکتور هستم سعی می کنم باز هم خوب کار کنم تا یکبار دیگر نظرش را جلب و لطفش نسبت به خودم را جبران کنم.

اخیرا هواداران تراکتور نسبت به نتایج تیم معترض بودند حرفی با آنها داری؟

مثل قبل فقط از آنها می خواهم که صبور باشند و در روزهای سخت هم در کنار تیم باشند. بالاخره هم بازیکنان و کادر فنی دارند زحمت می کشند و هیچ کسی دوست ندارد که تراکتور بد نتیجه بگیرد بنابراین از هواداران تراکتور می خواهم که صبور باشند تا نتایج خوب تراکتور را ببینند.