ارتباط انتشار اخبار کذب از زندان اوین با موبایل هاشمی چه بود؟/ صدای آمریکا مدافع «مهدی بابا» شد!
ارتباط انتشار اخبار کذب از زندان اوین با موبایل هاشمی چه بود؟/ صدای آمریکا مدافع «مهدی بابا» شد!

به گزارش اویاقلیق،جریان رسانه ای ضدانقلاب که از ابتدای به جریان افتادن پرونده مفاسد اقتصادی-امنیتی مهدی هاشمی وی را در چتر حمایتی خود گرفته بود، پس از انتقال وی به زندان به “وکیل مدافع” وی تبدیل شده است! هفته گذشته اعلام کشف ۳۰ عدد سکه طلا و تلفن همراه از مهدی هاشمی رفسنجانی در زندان […]

ریسبه گزارش اویاقلیق،جریان رسانه ای ضدانقلاب که از ابتدای به جریان افتادن پرونده مفاسد اقتصادی-امنیتی مهدی هاشمی وی را در چتر حمایتی خود گرفته بود، پس از انتقال وی به زندان به “وکیل مدافع” وی تبدیل شده است!

هفته گذشته اعلام کشف ۳۰ عدد سکه طلا و تلفن همراه از مهدی هاشمی رفسنجانی در زندان اوین تحلیل های متفاوتی از این اقدام غیرقانونی و دلایل پشت پرده این مجرم اقتصادی را به دنبال داشت.

برخی از کارشناسان با توجه به سابقه طولانی این مجرم در ارتشاء (که به همین جرم به ۱۰ سال حبس نیز محکوم شده است) به همراه داشتن این میزان طلا در زندان از سوی وی را برخواسته از روحیه وی در رشوه دادن جهت بهره مند شدن از مزایایی بیش از حقوق قانونی یک زندانی ارزیابی کردند.

در این میان پشت پرده اقدام غیر قانونی مهدی هاشمی در وارد کردن یک “تلفن همراه” به محیط زندان نیز با مرور برخی اخبار منتشره از وضعیت وی پس از انتقال به زندان نیز مشخص می گردد.

چندی پیش سایت ضد انقلاب “کلمه” که از سوی برخی فعالان فتنه اداره می شود، از وقوع برخی مشکلات برای مهدی هاشمی در زندان خبر داد. موضوع شائبه برانگیز در مورد چنین اخباری این بود که حتی فاطمه هاشمی نیز از جریان مبهم حمله به مهدی هاشمی در زندان اوین اظهار بی‌اطلاعی کرد، اما رسانه ضدانقلاب کلمه چنین خبری را به نقل از منابع نامعلوم روی خروجی خود قرار داد که این موضوع شائبه ارتباط از زندان اوین به وسیله یک تلفن همراه با اعضای تحریریه این رسانه ضدانقلاب را قوت بخشید که با کشف تلفن همراه مهدی هاشمی در زندان اوین مشخص گردید برخی از اخبار به طور مستقیم از سوی وی به این رسانه‌ها منتقل می‌شده است.

در این میان مهدی هاشمی که از ابتدای مطرح شدن اتهامات خود، در زیر چتر حمایت رسانه های ضد انقلاب قرار داشت، پس از انتقال به زندان نیز همچنان به عنوان شخصیت محبوب این جریان رسانه ای باقی مانده است.

صدای آمریکا که پیش از این با قطع میکروفون نیک آهنگ کوثر در برنامه زنده مانع از ادامه افشاگری وی درباره نقش مهدی هاشمی در پرونده کرسنت شده بود، پس از اعلام خبر کشف سکه های طلا از مهدی هاشمی در زندان، در نقش وکیل مدافع وی ظاهر شده و بدون اشاره به اینکه از این مجرم یک “تلفن همراه” نیز کشف شده است، تلاش کرد تا با حمله به قوه قضائیه این مساله را کم اهمیت جلوه دهد.

مهدی فلاحتی مجری برنامه “صفحه آخر” در دفاع از مهدی هاشمی با اعلام اینکه وی قصد داشته تا این سکه ها را به دیگر زندانیان هدیه بدهد، افزود: «این سکه ها حدود ۱۵ میلیون تومان یعنی اندازه حقوق ۱۵ معلم در یک ماه ارزش داشتند و آن را با بودجه شخصی خود خریده و چیزی نیست، و مثل پول خرد در جیب وی بوده است و این دیگر انقدر شلوغ کردن ندارد!»

گفتنی است علاوه بر پنهان کاری مساله “تلفن همراه” مهدی هاشمی در زندان توسط مجری صدای آمریکا و تقلیل کشف سکه های طلا از وی به موضوعاتی چون “خرید از بودجه شخصی” یا “میزان قیمت” آنها، به نظر می رسد مافیای رسانه ای هماهنگ با این مجرم اقتصادی تلاش دارد تا با دفاع و مظلوم نمایی از مهدی هاشمی، در تکمیل پازل برخی اعضای خانواده وی در حمله به قوه قضائیه (که از جمله آن می توان به نامه هتاکانه عفت مرعشی به معاون اول قوه قضائیه اشاره کرد) به عنوان محور اصلی رسیدگی و مختومه کردن پرونده ۲۰ سال جرائم مختلف اقتصادی-امنیتی، نقش مهمی را ایفا نماید.

منبع: جام نیوز