۴۲۵ فروشگاه اینترنتی در آذربایجان شرقی فعال است
۴۲۵ فروشگاه اینترنتی در آذربایجان شرقی فعال است

به گزارش اویاقلیق،غلامعلی راستی با بیان اینکه مجوز فعالیت این فروشگاه ها توسط مرکز تجارت الکترونیک کشور صادر می شود ، گفت: این فروشگاه ها باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند. وی با اعلام اینکه اتحادیه فروشگاه های اینترنتی به منظور شناسایی فروشگاه ها در آذربایجان شرقی در شرف تشکیل است ، گفت: از طریق […]

به گزارش اویاقلیق،غلامعلی راستی با بیان اینکه مجوز فعالیت این فروشگاه ها توسط مرکز تجارت الکترونیک کشور صادر می شود ، گفت: این فروشگاه ها باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند.
وی با اعلام اینکه اتحادیه فروشگاه های اینترنتی به منظور شناسایی فروشگاه ها در آذربایجان شرقی در شرف تشکیل است ، گفت: از طریق این اتحادیه نسبت به ساماندهی و اعطای پروانه فعالیت به این فروشگاه ها اقدام خواهد شد .
راستی از اعطای مجوز به ۱۸ فروشگاه بزرگ در استان خبرداد و گفت: در حال حاضر ۸۲ شرکت پخش کالا دارای مجوز استانی و ۹۰ شرکت هم با مجوز ملی در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.
وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری نمایشگاه پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز ، اظهارکرد: برگزاری هر گونه نمایشگاه بدون مجوز صنعت ، معدن و تجارت ممنوع است .

منبع:ایرنا