آغاز برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی ایرانی در تبریز
آغاز برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی ایرانی در تبریز

به گزارش اویاقلیق، پاسبانی، مدیر موسسه پاتوق کتاب تبریز ، با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه نوشت‌افزار در سال جاری گفت: قرار است از روز پانزدهم شهریورماه نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی ایرانی با عنوان نمایشگاه «ایران‌نوشت» در تبریز برگزار شود. این نمایشگاه فعلاً برای شهروندان تبریزی است. البته قرار است در دیگر شهرستان‌ها نیز نمایشگاهی این‌چنینی […]

زسبه گزارش اویاقلیق، پاسبانی، مدیر موسسه پاتوق کتاب تبریز ، با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه نوشت‌افزار در سال جاری گفت: قرار است از روز پانزدهم شهریورماه نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی ایرانی با عنوان نمایشگاه «ایران‌نوشت» در تبریز برگزار شود. این نمایشگاه فعلاً برای شهروندان تبریزی است. البته قرار است در دیگر شهرستان‌ها نیز نمایشگاهی این‌چنینی برگزار شود که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه تا پانزدهم مهرماه میزبان خانواده‌ها و دانش‌آموزان خواهد بود. قرار است در این نمایشگاه، طرح‌های جدید از نوشت‌افزار اسلامی ایرانی برای خانواده‌ها عرضه شود. هدف از برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها دسترسی آسان خانواده‌ها به این نوع کالاهاست.

مدیر موسسه پاتوق کتاب با بیان اینکه این نمایشگاه در دو محل بلوار آزادی جنب مسجد طوبی و تقاطع خیابان فردوسی و سرگرد محققی برگزار خواهد شد، افزود: این نمایشگاه با همکاری مجمع نوشت‌افزار اسلامی ایرانی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش اموزان توسط پاتوق کتاب تبریز برگزار می‌گردد.

گفتنی است ساعات بازدید از این دو نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ می‌باشد.