سرهنگ سید محسن عرفانی در تشریح خبر گفت: خانم جوانی با در دست داشتن شکواییه ای به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت: فردی با ایجاد مزاحمت در فضای مجازی قصد آزار و اذیت او دارد. شاکی در اظهارات اولیه خود گفت: از مدتی قبل ،افرادی ناشناس از سراسر کشور با گوشی تلفن او تماس […]

سرهنگ سید محسن عرفانی در تشریح خبر گفت: خانم جوانی با در دست داشتن شکواییه ای به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت: فردی با ایجاد مزاحمت در فضای مجازی قصد آزار و اذیت او دارد.

شاکی در اظهارات اولیه خود گفت: از مدتی قبل ،افرادی ناشناس از سراسر کشور با گوشی تلفن او تماس گرفته و درخواست خرید پرنده سخنگو دارند.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های لازم و تحقیقات فنی صورت گرفته توانستند ریشه اصلی مزاحمت های زن جوان را در فضای مجازی و یکی از سایت های خرید و فروش شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

متهم پس از رویارویی با شواهد فنی به بزه خود اعتراف و انگیزه خود را از مزاحمت های پیاپی برای زن جوان، علاقمندی به او عنوان کرد.

متهم در پاسخ به سوالی که کارشناسان از وی در رابطه با نحوه آشنایی با شاکی داشتند گفت: در یکی از شبکه های اجتماعی عکس پروفایل وی که بسیار زیبا بود چشمم را گرفت و در پی آن سعی کردم با ایجاد رابطه دوستی دل وی را بدست آورم و پس از شنیدن پاسخ منفی از شاکی اقدام به گرفتن انتقام از وی با اعلام شماره اش به عنوان فروشنده طوطی سخنگو در سایتی نمودم اما هرگز گمان نمی کردم کسی بتواند من را شناسایی نماید.

سرهنگ عرفانی در پایان از کاربران در اینترنت درخواست کرد: در صورت استفاده از شبکه های اجتماعی، عکس پروفایل خود را به گونه ای انتخاب نمایند که خود را در معرض مخاطرات اینترنتی قرار ندهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران