به گزارش اویاقلیق،حسن میلانی با اشاره به اینکه جوانان تبریزی استقبال بی‌نظیری از فیلم «محمد رسول الله (ص)» کردند، اظهارداشت: در حال حاضر این فیلم در سینما ۲۹ بهمن تبریز در حال اکران است و در روزهای آینده در سینما انقلاب تبریز و ارشاد مراغه نیز به روی پرده می‌رود. رئیس حوزه هنری استان، با […]

به گزارش اویاقلیق،حسن میلانی با اشاره به اینکه جوانان تبریزی استقبال بی‌نظیری از فیلم «محمد رسول الله (ص)» کردند، اظهارداشت: در حال حاضر این فیلم در سینما ۲۹ بهمن تبریز در حال اکران است و در روزهای آینده در سینما انقلاب تبریز و ارشاد مراغه نیز به روی پرده می‌رود.

رئیس حوزه هنری استان، با اشاره به اینکه در روزهای سه شنبه هر هفته قیمت ‌های سینماهای تحت نظارت حوزه هنری استان نیم بها است، گفت: انتظار ‌می‌رود امروز استقبال بیشتری از این فیلم صورت گیرد.

میلانی با اشاره به ویژگی‌های برجسته فیلم «محمد رسول الله (ص)» اظهارداشت: این فیلم از لحاظ مذهبی و جذابیت‌های بصری در سطح بسیارخوبی است، از این رو انتظار می‌رود استقبال خانواده‌ها از این فیلم افزایش یابد.

وی با مقایسه فروش بلیط این فیلم در تبریز و شهرهایی همچون اصفهان، شیراز و اهواز گفت: حضور در سینما برای خانواده‌های استان آنچنان جا افتاده نشده است از این رو تعداد فروش در دیگر شهرهای بزرگ کشور نسبت به تبریز بیشتر است.

رئیس حوزه هنری استان، خاطر نشان کرد: شروع سانس‌های این فیلم  در سینما ۲۹ بهمن تبریز، واقع در چهار راه شریعتی، ساعت ۹:۳۰، ۱۳، ۱۶:۳۰ و ۲۰ است.