کشف کالای ممنوعه در تبریز
کشف کالای ممنوعه در تبریز

به گزارش اویاقلیق،فرهنگ نوروزی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی  شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ در تبریز مبنی بر نگهداری کالاهای ممنوعه در یک منزل مسکونی  ، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ولیعصر قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران پس از انجام  تحقیقات اولیه، با هماهنگی مقام قضایی منزل مذکور […]

به گزارش اویاقلیق،فرهنگ نوروزی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی  شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ در تبریز مبنی بر نگهداری کالاهای ممنوعه در یک منزل مسکونی  ، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ولیعصر قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام  تحقیقات اولیه، با هماهنگی مقام قضایی منزل مذکور را مورد بازرسی قرار دادند که از محل مذکور ۳۵۱عدد کالای ممنوعه به ارزش تقریبی ۴۹میلیون ریال کشف و ضبط شد.

نوروزی افزود: در این راستا یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در آسیب شناسی موضوع، علت اصلی ارتکاب به این گونه جرائم را انگیزه مالی و سود جویی دانست.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز در پایان خاطر نشان کرد: افزایش ثبات امنیت اقتصادی و برخورد با سودجویان در برنامه پلیس با جدیت دنبال می شود و شهروندان نیز می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن۱۱۰ به مراکز پلیس در افزایش امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه خود  نقش موثری داشته باشند.