مدیریت عناصر غیرعلمی در مراکز دانشگاهی آسیب زاست
مدیریت عناصر غیرعلمی در مراکز دانشگاهی آسیب زاست

به گزارش اویاقلیق،رحیم شهرتی فر در جمع دانشگاهیان این دانشگاه افزود: زمانی که شخصیت های علمی و با تجربه و دلسوز قبول مسوولیت کرده اند وضعیت بهتری در دانشگاه ها حاکم شده است. وی اظهارکرد: ملت بزرگ و حماسه ساز ایران با انتخاب دکتر روحانی ،دولت تدبیر و امید، راه مستقیم ، میانه و اعتدال […]

به گزارش اویاقلیق،رحیم شهرتی فر در جمع دانشگاهیان این دانشگاه افزود: زمانی که شخصیت های علمی و با تجربه و دلسوز قبول مسوولیت کرده اند وضعیت بهتری در دانشگاه ها حاکم شده است.
وی اظهارکرد: ملت بزرگ و حماسه ساز ایران با انتخاب دکتر روحانی ،دولت تدبیر و امید، راه مستقیم ، میانه و اعتدال را در اداره امور کشور برگزیدند و جامعه را از دچار شدن به افراط و تفریط دور کردند.
وی با بیان اینکه دنیا به مانند دهکده جهانی است و علم گرایی، فناوری و ارتباطات جوامع بشری را به هم نزدیک کرده است ، افزود : ما در معرض تفکرات و ذهنیت های مختلف هستیم و دانشگاه ها باید به ضرورتهای تربیتی در این زمینه بیشتر بپردازند.
فرماندار تبریز اظهارکرد: تربیت اخلاقی در جامعه باعث خودیابی می شود و اخلاقی بودن به مثابه کارت بیمه انسانیت را تضمین می کند.
وی با اشاره به انتخابات آتی مجلس گفت: باید در انتخاب افراد دقت داشت و افراد اصلح را برگزید.
شهرتی فر خاطرنشان کرد: انسجام درونی کشور از طریق علاقه و حب به وطن میسر است و باید به آن توجه داشت.
فرماندار شهرستان تبریز در پایان ضمن نوید بخش خواندن تغییرات ساختاری در دانشگاه آزاد اسلامی خواستار رسیدن دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به منزلت و جایگاه والاتری با مدیریت جدید شد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز هم با اشاره به دیدار اخیر هیأت دولت با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری توجه به علم وشتاب علمی کشور را از اولویت های دولت تدبیر و امید برشمردند و فرمودند نگذارید کشور از شتاب علمی عقب باشد.
سید جواد انگجی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای شتاب دهی به علم، وظیفه ما دانشگاهیان که در مرکز علم و تربیت نیروی انسانی هستیم سنگین تر است و باید همت و تلاش مضاعفی در این راستا داشته باشیم.
وی اظهارکرد: تربیت نیروی انسانی در دانشگاه ها برای آینده کشور با دوبال کارمندان و هیأت علمی میسر و محقق می شود و ما به داشتن کارکنانی صدیق، فهیم و کارآمد و آگاه که روح تشکیلات سازمانی هستند، افتخار می کنیم.
انگجی ضمن تشکر از همراهی و همدلی استاندار، فرماندار و شهردار و اعضای شورای شهر با دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و تبریز در جهت ارتقای دانشگاه در تمام زمینه ها از تبدیل وضعیت برخی کارمندان قراردادی ،ارائه تسهیلات مسافرتی زیارتی و سیاحتی،تأسیس صندوق همیاری برای کمک به هزینه درمان بیماریهای خاص،راه اندازی و تجهیز کامل بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در آینده ای نزدیک خبر داد.

منبع:ایرنا