اویاقلیق: رضا خلیلی گفت: اولین جشنواره مسافر تبریز که در دو بخش مسابقه سفرنامه نویسی و عکس سلفی است از ۲۰ تیرماه آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است. وی ادامه داد: با توجه به اینکه در زمان اوج سفرهای تابستانی قرار گرفته ایم و با توجه به آمار قابل توجه بازدید مسافران […]

اویاقلیق: رضا خلیلی گفت: اولین جشنواره مسافر تبریز که در دو بخش مسابقه سفرنامه نویسی و عکس سلفی است از ۲۰ تیرماه آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در زمان اوج سفرهای تابستانی قرار گرفته ایم و با توجه به آمار قابل توجه بازدید مسافران از اماکن تاریخی تبریز، گردشگران از مسابقه عکس سلفی و سفرنامه نویسی نیز استقبال چشمگیری به عمل آورده اند.

وی یاد آور شد: این جشنواره تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد یافت و علاقه مندان می توانند عکس های سلفی و سفرنامه های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

خلیلی همچنین هدف از برگزاری مسابقه سفرنامه نویسی را دریافت نقاط قوت گردشگری برای برجسته سازی، دریافت نقاط ضعف در حوزه گردشگری برای حذف یا کاهش حداکثری توسعه و رونق گردشگری شهر تبریز و افزایش گردشگرپذیری آن با دریافت ایده های خلاقانه از سوی گردشگران، کاهش هزینه ها با دریافت ایده های خلاقانه کاربردی را از اهداف مسابقه سفرنامه نویسی عنوان کرد.

لازم به ذکر است؛ اختتامیه اولین جشنواره مسافر تبریز در دو بخش عکس سلفی و سفرنامه نویسی همزمان با پنجم مهرماه روزجهانی گردشگری برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان شهریور به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.