بدهی دولت به کشاورزان تا یک ماه آینده تسویه می‌شود
بدهی دولت به کشاورزان تا یک ماه آینده تسویه می‌شود

به گزارش اویاقلیق،احمد محمدزاده صبح امروز در جلسه کمیته ارتقای کیفی نان در تبریز با بیان اینکه کیفیت غذا همواره یکی از عناصر مهم در آذربایجان‌شرقی بوده است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پایه‌های غذایی نان است و متاسفانه اخیرا به علت بی‌کیفیتی نان تولیدی در استان شکایت‌هایی صورت گرفته و بر همین اساس در […]

ریسبه گزارش اویاقلیق،احمد محمدزاده صبح امروز در جلسه کمیته ارتقای کیفی نان در تبریز با بیان اینکه کیفیت غذا همواره یکی از عناصر مهم در آذربایجان‌شرقی بوده است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پایه‌های غذایی نان است و متاسفانه اخیرا به علت بی‌کیفیتی نان تولیدی در استان شکایت‌هایی صورت گرفته و بر همین اساس در سطح عالی تصمیم‌گیری استان مقرر شد تا این مسئله به صورت زیربنایی بررسی شود.

وی یادآور شد: در زمینه تولیدکنندگان آرد استان کیفیت خوبی را در اکثر واحدها شاهد هستیم و تنها بخش معدودی از فعالان این بخش عملکرد مطلوبی ندارند و بر همین اساس باید اتحادیه مربوطه نقش خود را ایفا کند.

مدیرکل حوزه امور اقتصادی استانداری‌ آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: اتحادیه نانوایان در زمینه اصلاح کیفیت نان نقش و وظیفه مستمر دارند و برای بررسی کیفیت نان به صورت ماهانه جلسات کمیته ارتقای کیفی نان برگزار می‌شود تا سطح مطلوب نان حاصل شود و تا زمانی که کیفیت مورد انتظار به دست نیاید روند بررسی‌های ماهانه ادامه خواهد داشت.

محمدزاده افزود: تحویل نان مطلوب به مردم حداقل انتظاری است که می‌‌توان از متولیان امر داشت و باید دست در دست هم به این مهم اقدام کنیم.

مدیرکل حوزه امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم پرداخت به موقع پول گندم‌کاران است ولی تا یک ماه آینده پول کشاورزان به تدریج و به نوبت ثبت در سامانه تسویه می‌شود.

وی ادامه داد: در تماس‌هایی که فرمانداران داشتند تاکید شده که پول کشاورزان بدون تاخیر آنچنانی پرداخت می‌شود.

محمدزاده با بیان اینکه کیفیت نان در استفاده از آرد واحد یک کارخانه یکسان نیست، گفت: باید این موضوع مهم بررسی شود که چرا کیفیت نان از آرد یکسان در نانوایی‌های مختلف به صورت واحد حاصل نمی‌شود.

مدیرکل حوزه امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: از سال آینده در زمینه خرید گندم از مزارع اکیپی با حضور کارشناسان مختلف تشکیل می‌شود.

منبع:فارس