تنها مشکل معاون اداری مالی شهردار تبریز شکستکی دنده و له شدگی ریه است
تنها مشکل معاون اداری مالی شهردار تبریز شکستکی دنده و له شدگی ریه است

به گزارش اویاقلیق،علیرضا رحیمی، مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز، در خصوص آخرین وضعیت معاون اداری مالی شهرداری گفت: آقامحمدی ابتدا به اورژانس برده شده بودند که در حال حاضر به بخش ICU جراحی بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شده اند. ایشان شکستگی دنده و لِه شدگی ریه دارند که متأسفانه خطر اصلی […]

سزبه گزارش اویاقلیق،علیرضا رحیمی، مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز، در خصوص آخرین وضعیت معاون اداری مالی شهرداری گفت: آقامحمدی ابتدا به اورژانس برده شده بودند که در حال حاضر به بخش ICU جراحی بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شده اند.

ایشان شکستگی دنده و لِه شدگی ریه دارند که متأسفانه خطر اصلی مربوط به مشکل ریه می باشد که با استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی در حال مراقبت است.

وی ادامه داد: برخلاف بعضی شایعات مبنی بر به کما رفتن، ضربه و خونریزی مغزی و بحث های دیگر؛ هوشیاری بیمار کامل بوده و هیچ گونه مشکلی از لحاظ هوشیاری وجود ندارد.در ضمن از اولین لحظات دکتر دبیری رئیس شورای اسلامی شهر نیز در بیمارستان حضور یافته و پیگیر وضعیت وی می باشند.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز اظهار داشت: با توجه به اینکه مصدوم از طریق دستگاه تنفس مصنوعی درحال تنفس بوده، داروهای بیهوشی توسط پزشکان تحت نظر تجویز شده است تا درد زیادی که ناشی از ضربه وارد شده می باشد رفع شده و دستگاه بتواند به راحتی ریه آسیب دیده را باز کند.

وی افزود: متاسفانه آسیب لگن، ران و دست وجود دارد.البته مشکل خاصی نیست و هم اکنون بهترین پزشکان شهر تبریز در بیمارستان حضور دارند با مشورتی که صورت گرفته درمان آغاز شده است. همچنین اعضای خانواده مصدوم، مسئولین شهرداری، اعضاء محترم شورا و مقامات استانی هم از همان دقایق اول در بیمارستان حضور داشتند.

رحیمی ادامه داد: با توجه به آسیب دیدگی موجود امیدواریم با دعای مردم و همشهریان عزیز، آقای آقامحمدی بتوانند سلامتی خود را هر چه سریع تر به دست آورند.