نمونه ای از اعتراض های هواداران تراکتور
نمونه ای از اعتراض های هواداران تراکتور

اویاقلیق:نتایج ضعیف تراکتورسازی در بازیهای اخیر باعث شده تا عده ای از هوادارن برای بروز دادن اعتراض خود یادداشتهایی را در فضای مجازی منتشر کنند و نظر و تحلیل خود را در مورد عملکرد ضعیف تراکتورسازی بیان کنند .این یادداشت یکی از مواردی است که نظر ما را به خود جلب کرد: “ما نمی خواهیم […]

اویاقلیق:نتایج ضعیف تراکتورسازی در بازیهای اخیر باعث شده تا عده ای از هوادارن برای بروز دادن اعتراض خود یادداشتهایی را در فضای مجازی منتشر کنند و نظر و تحلیل خود را در مورد عملکرد ضعیف تراکتورسازی بیان کنند .این یادداشت یکی از مواردی است که نظر ما را به خود جلب کرد:

“ما نمی خواهیم سر خودمان کلاه بزاریم!!! این تیم و کی بسته؟ خوب معلومه تونی! کی شرطش این بود که بازیکنانی که میخواهد و باید بگیرن تا قرارداد ببنده در غیر اینصورت قرارداد نمیبنده؟ معلومه تونی! کی اول فصل از نقل و انتقالات راضی بود؟ معلومه تونی! کی بازیکنان بومی و باتعصب و از تیم اخراج کرد؟ معلومه تونی! کی با اینهمه ستاره نمیتونه نتیجه بگیره؟ معلومه تونی! کی مربی بدنساز نداره؟ معلومه تونی! کی پسرش و کرده همه کاره تیم؟ معلومه تونی! کی چند میلیارد از تراختور گرفته؟ معلومه تونی! کی همیشه چمدانش برای سفر به تبریز آماده هست؟ معلومه تونی! کی ثبات و از تراختور گرفته؟ معلومه تونی! کی ضعیفترین عملکرد و در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا داشته؟ معلومه تونی! کی همش بهانه میاره؟ معلومه تونی! کی تقصیرات و همیشه گردن دیگران میندازه؟ معلومه تونی! کی با همه مدیران و سرپرستان تیم همیشه مشکل داشته؟ معلومه تونی! کی از مربیگری فقط ادا در آوردن کنار زمین و یاد گرفته؟ معلومه تونی! کی بغیر از تراختور از هیچ جا پیشنهاد نداره؟ معلومه تونی! کی رونالدو و مسی و میخواد؟! معلومه تونی”

البته امیدواریم تیم محبوب تراکتورسازی و مربی خوب این تیم با عملکرد خوبشان بعد از تعطیلات به همه این حرف و حدیثها پایان بدهند.