دلیل بی رحمی داعشی ها!
دلیل بی رحمی داعشی ها!

به گزارش اویاقلیق،برخی از پاسخ‌ها در مورد این موضوع به تازگی در روزنامه‌های بلغارستان به نقل از مجله هفتگی «لوکورییه انترناسیونال» فرانسه بیان شده است. این مجله تأکید کرده است که داعش از مواد مخدری به نام «کاپتاگون» استفاده می‌کند. این ماده در سال ۱۹۸۶ مورد تحریم بین‌المللی قرار گرفته بود. این ماده مخدر در […]

سبه گزارش اویاقلیق،برخی از پاسخ‌ها در مورد این موضوع به تازگی در روزنامه‌های بلغارستان به نقل از مجله هفتگی «لوکورییه انترناسیونال» فرانسه بیان شده است.

این مجله تأکید کرده است که داعش از مواد مخدری به نام «کاپتاگون» استفاده می‌کند. این ماده در سال ۱۹۸۶ مورد تحریم بین‌المللی قرار گرفته بود.

این ماده مخدر در آزمایشگاه‌های مخصوص ناتو در کشور بلغارستان تولید می‌شد و از آن به عنوان «معجون محرمانه داعش» نیز یاد شده است.

در ادامه این مجله گفته شده است که نیروهای تروریستی داعش با استفاده از مواد مخدر «کابتاگون» زمانی که تحت تأثیر این مواد قرار می‌گیرند، از قدرت بدنی بالایی برخوردار می‌شوند و تمام احساسات ترس و درد از آن‌ها گرفته می‌شود و اینکه آن‌ها را بی‌رحم و خشن می‌سازد. در نتیجه این افراد به ماشین‌آلات کشتن تبدیل می‌شوند که از هیچگونه احساس و انسانیت بویی نبرده‌اند. تعدادی از اسیرشدگان به دست داعش که به گونه‌ای از دست گروهای تروریستی رهایی یافته بودند، شاهد این بودند که نیروهای تروریستی داعش در حالت عادی خود قرار نداشتند و تحت تأثیر مواد مخدر بودند.

وزارت دفاع بلغارستان وجود هرگونه آزمایشگاه متعلق به ناتو در کشور خود را نفی کرده است اما مجله فرانسوی «لوکورییه انترناسیونال» تأکید کرد که آمارهای بدست آمده از این مواد مخدر از سوی چندین روزنامه بلغاری افشا شده است و همچنین خبرگزاری «ریا نووستی» روسیه و خبرگزاری «بارنسا لاتین» کوبا و نیز سایت خبری «تو نیزیه نو میریک» تونس اخبار مرتبط با این موضوع را انتشار داده‌اند.

در عوض، خبرگزاری «ریا نوفوستی» روسیه افزود که این مواد مخدر تحریم شده در طول موج انقلاب‌های عربی در مصر، تونس و لیبی مورد استفاده قرار گرفته است. این خبرگزاری همچنین مدعی شد که در تجمعات شهر «کی‌یف» روسیه که در برابر نفوذ روسیه به اوکراین تشکیل شده بود، این مواد میان تجمع کنندگان پخش و مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع: پارسینه