انهدام باند قاچاق انسان در هنگ مرزی ارومیه
انهدام باند قاچاق انسان در هنگ مرزی ارومیه

به گزارش اویاقلیق،علی علی‌پور اظهار داشت: برابر اطلاعات واصله مبنی بر اقدام برخی سودجویان در جهت قاچاق انسان از حوزه استحفاظی گروهانهای مرزی سرو، ترگور و ضیایی، مراتب بلافاصله در دستور کار مرزبانان هنگ مرزی ارومیه قرار گرفت. وی گفت: در این باره با رصد نقطه به نقطه حوزه استحفاظی و با اعلام دستورات هوشیاری […]

به گزارش اویاقلیق،علی علی‌پور اظهار داشت: برابر اطلاعات واصله مبنی بر اقدام برخی سودجویان در جهت قاچاق انسان از حوزه استحفاظی گروهانهای مرزی سرو، ترگور و ضیایی، مراتب بلافاصله در دستور کار مرزبانان هنگ مرزی ارومیه قرار گرفت.

وی گفت: در این باره با رصد نقطه به نقطه حوزه استحفاظی و با اعلام دستورات هوشیاری به واحدهای مرزی در راستای انسداد مرزی و جلوگیری از ترددات غیرمجاز، در نهایت نیروهای مرزی با اجرای ساعتها کمین در نقاط کوهستانی و آلوده، حین رصد منطقه و گشت‌زنی نامحسوس در محورهای منتهی به روستاهای مرزی موفق شدند یک باند بزرگ قاچاق انسان را شناسایی با شگردهای پلیسی منهدم کنند.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه به موفقیت مرزبانان در این عملیات اشاره کرده و تصریح کرد: در این عملیات ۷ نفر از قاچاقچیان سرشناس انسان که فعالیت گسترده در امر خارج کردن اتباع بیگانه از کشور را داشتند دستگیر، چهار خودرو توقیف و ۲۵۷ نفر تبعه خارجی که عمدتا از کشور افغانستان بودند دستگیر شدند.

 

منبع:تسنیم