اجرای بزرگراه تبریز- اهر سرعت می‌گیرد/ اختصاص ۹۰۰ میلیارد اعتبار
اجرای بزرگراه تبریز- اهر سرعت می‌گیرد/ اختصاص ۹۰۰ میلیارد اعتبار

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، ۲۶ پروژه عمران شهری با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در شهرستان اهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. پروژه احداث میدان شورا با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها بود که با افتتاح آن تصادفات در مسیر جاده اهر – مشکین‌شهر کاهش […]

قلبه گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، ۲۶ پروژه عمران شهری با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در شهرستان اهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پروژه احداث میدان شورا با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال از جمله این پروژه‌ها بود که با افتتاح آن تصادفات در مسیر جاده اهر – مشکین‌شهر کاهش می‌یابد.

پروژه خیابان ۳۵ متری انصار به شهرک به طول ۹۰۰ متر با اعتباری معادل ۲۸ میلیارد ریال، مسیرگشایی و خیابان‌کشی مسجد “رسول‌الله” به طول ۳۴۰ متر و با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد ریال و آسفالت معابر اصلی و فرعی و ۱۴۶ کوچه با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال، جدول‌گذاری و ایجاد “کانیو” با ۲۲ هزار متر و با صرف اعتباری معادل ۳۵ میلیارد ریال و کف‌سازی و پیاده‌رو با ۱۵ هزار متر مربع و صرف اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های مهمی بود که با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی در مراسم افتتاح این پروژه‌ها با بیان این که بزرگراه اهر- تبریز با واگذاری به ۴ پیمانکار مجرب سرعت می‌گیرد، افزود: تکمیل نشدن این پروژه یکی از موانع توسعه منطقه است که خوشبختانه با پیگیری‌های لازم در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی، این پروژه یکی از پروژه‌های اولویت‌دار استان معرفی شده بود و به میمنت این سفر ۹۰۰ میلیارد ریال به این امر اختصاص یافته و چهار پیمانکار با سرعت و شدت لازم در حال کار هستند.

پورمهدی گفت: از بنیاد مسکن که یکی از پیمانکاران اصلی این پروژه است درخواست کرده‌ایم تمام امکانات و ماشین‌الات خود را برای تسریع در اجرای این پروژه افزایش دهد.

وی در ادامه از ایجاد محل استقرار پلیس راه اهر – تبریز در محل مسیر خواجه به اهر خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این دفتر شاهد استقرار دائمی در این مکان خواهیم بود.

وی، از دیگر برنامه‌های این معاونت را پیگیری در جهت نصب دوربین‌های سرعت سنج در مسیرهای حادثه‌خیز این جاده عنوان کرد و گفت: به زودی اکیپ‌های جهت نصب دوربین در این جاده مستقر می‌شوند تا پیش از پیش شاهد کاهش تصادفات باشیم.

پورمهدی، تلاش‌های انجام شده توسط شهرداری اهر در چهار ماه گذشته را بسیار قابل توجه و رضایت‌کننده دانست و افزود: امروز کارهای بسیار مناسبی در عمران شهری و آسفالت معابر عمومی و خیابان‌های شهر و سایر امور شهرداری صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم با حمایت شورای شهر و مسئولان شهرستان این فعالیت‌ها تداوم یابد تا پیش از پیش شاهد توسعه شهر اهر باشیم.