قتل به دلیل اختلافات طایفه ای در آذربایجان شرقی
قتل به دلیل اختلافات طایفه ای در آذربایجان شرقی

به گزارش اویاقلیق، ناصر جامی گفت: تعدادی از اهالی یکی از روستاهای شهرستان اهر با مراجعه به روستا بر اثر بروز اختلاف در سرچشمه آب و اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده  و نزاع دسته جمعی راه می افتد. وی ادامه داد: در این نزاع دسته جمعی تعداد ۳۵ نفر از اهالی روستا با همدیگر […]

ضیبه گزارش اویاقلیق، ناصر جامی گفت: تعدادی از اهالی یکی از روستاهای شهرستان اهر با مراجعه به روستا بر اثر بروز اختلاف در سرچشمه آب و اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده  و نزاع دسته جمعی راه می افتد.

وی ادامه داد: در این نزاع دسته جمعی تعداد ۳۵ نفر از اهالی روستا با همدیگر درگیر شده و تعداد ۴ نفر به علت مصدومیت سنگین در بیمارستان بستری شده و یک نفر بعلت شدت جراحات وارده فوت می کند.

این مقام انتظامی افزود: پلیس بلافاصله پس از آگاهی از نزاع دسته جمعی با استفاده از توان حداکثری خود برای مهار نزاع وارد عمل شده مانع از گسترش نزاع و انتقام گیری طرف مقابل می شود.

جامی افزود: پلیس در حداقل زمان ممکن و در اقدامی سریع موفق به دستگیری قاتل و طرفین شرکت کننده در نزاع شده و با تهیه پرونده مقدماتی مراتب را به مقامات قضایی ارجاع داده و قاتل و مسببان درگیری روانه زندان می شوند.

فرمانده انتظامی کلیبر در پایان از اهالی شهرستان خواست: در صورت بروز هرگونه اختلاف از هرگونه اقدام خشونت آمیز و تحریک کننده و همچنین درگیری لفظی و فیزیکی پرهیز کرده و با مراجعه به مقامات قضایی و انتظامی مراتب را از آن طریق پیگیری و حل و فصل کرده و در صورت نیاز با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس تماس حاصل کنند.