خودکفایی بیش از ۷ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان شرقی
خودکفایی بیش از ۷ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان شرقی

به گزارش اویاقلیق،به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، خالد سیار، اظهار داشت: در سال گذشته ۷ هزار و ۴۴۱ خانوار از مددجویان تحت پوشش در استان، با خودکفایی و… از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند. وی افزود: این خانوارها به دلایلی مانند توانمند شدن، اعطای وام خودکفائی، آزادی […]

صثبه گزارش اویاقلیق،به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، خالد سیار، اظهار داشت: در سال گذشته ۷ هزار و ۴۴۱ خانوار از مددجویان تحت پوشش در استان، با خودکفایی و… از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

وی افزود: این خانوارها به دلایلی مانند توانمند شدن، اعطای وام خودکفائی، آزادی سرپرست از زندان، بازگشت سرپرست از خدمت سربازی، اشتغال یکی از اعضای خانوار، بهبود بیماری سرپرست خانوار، ازدواج و یا دریافت کمک از سایر سازمان‌ها از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه در همین مدت ۷ هزار و ۵۵۰ خانوار نیز تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند، خاطر نشان کرد: این خانوارها نیز به دلیل فوت سرپرست، طلاق، متارکه سرپرست خانوار، بیماری، از کار افتادگی، معلولیت سرپرست خانوار، فرزندان فاقد والدین، خانواده‌های زندانیان و خانواده‌هایی با سرپرست زن، تحت حمایت کمیته امداد استان قرار گرفتند.

سیار افزود: طی ۳ ماهه اول سال جاری ۴ هزار و ۳۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند و ۴ هزار و ۳۷۲ خانوار نیز از چرخه حمایتی کمیته امداد آذربایجان شرقی خارج شدند.