کج سلیقگی های سریالی صداوسیما علیه تراکتور همچنان ادامه دارد
کج سلیقگی های سریالی صداوسیما علیه تراکتور همچنان ادامه دارد

اویاقلیق:صداوسیما در کل جهان و در کشورما برای آرامش خاطر و جلب نظرهواداران فوتبال اقدام به پخش مستقیم مسابقات مهم می کند. البته در این بین نیز از نظر پخش تبلیغات قبل و حین بازی سودهنگفتی نصیب اداره مزبور می شود و آن ها با یک تیر ۲ نشان می زنند. اما ظاهرا در تبریز […]

ثباویاقلیق:صداوسیما در کل جهان و در کشورما برای آرامش خاطر و جلب نظرهواداران فوتبال اقدام به پخش مستقیم مسابقات مهم می کند.
البته در این بین نیز از نظر پخش تبلیغات قبل و حین بازی سودهنگفتی نصیب اداره مزبور می شود و آن ها با یک تیر ۲ نشان می زنند.
اما ظاهرا در تبریز قضیه به شکل دیگری رقم می خورد. متاسفانه در طی بازی های قبلی تراکتور در ورزشگاه یادگارامام و در حالیکه هواداران منتظر گزارش های ساعی بودند، به ناگاه و بنا به دلایلی که هنوز مشخص نشده فرد دیگری گزارش را بر عهده گرفته و با نوع گزارش هایش، هواداران را کلافه کرده است.
هواداران تراکتور در طی سالیان اخیر از فدراسیون و کمیته داوران و زمین و زمان مشکل داشته اند و انتظار بزرگی نیست که حداقل از تلویزیون خانه شان بتوانند با آرامش به بازی نگاه کنند. هنوز مشخص نیست که چرا گزارشگر محبوب آن ها بازی تراکتور را گزارش نمی کند در حالیکه این فرد هفته گذشته بازی گسترش را گزارشگری کرده و ظاهرا مشکل فقط تراکتور است.
بحث ساعی یا …. نیست بلکه بحث بر سر این است که هواداران می خواهند حرفه ای تر گزارش کند و مشکل کمتری داشته باشد و هواداران با او انس بیشتری داشته باشند، که امروز در تبریز و در بخش سیما فقط ساعی جوان می تواند چنین انسی داشته باشد، البته این مشکل در رادیو نیست و صابر صادقیان گزارشگر رادیو به خوبی توانایی یک گزارش حرفه را دارد و فقط در بخش تلویزیون معلوم نیست که سیاست صداوسیمای استان به چه شکلی رقم میخورد.
به هرحال به نظر می رسد صداوسیمای استان به جای اینکه از هیچ، یک بحران بسازد بهتر است جریان را مدیریت کرده و گزارشگر محبوب تراکتوری ها را به بازیهای این تیم برساند

*******************

یادداشت از:تراکتور_ترک