اویاقلیق: بعد از تساوی تراکتور و استقلال خوزستان سرمربی سرخپوشان در تراکتور بسیار ناراضی بود و اعتقاد داشت ، ذوالفقاری سرمربی تراکتور نتوانسته کارهای لازم برای صدور مجوز بازی یک بازیکن جوان به اسم فرجی را بگیرد.از قرار معلوم تونی ده روز قبل از ذوالفقاری خواسته است تا پی گیر امور بازیکن مورد نظرش با […]

اویاقلیق: بعد از تساوی تراکتور و استقلال خوزستان سرمربی سرخپوشان در تراکتور بسیار ناراضی بود و اعتقاد داشت ، ذوالفقاری سرمربی تراکتور نتوانسته کارهای لازم برای صدور مجوز بازی یک بازیکن جوان به اسم فرجی را بگیرد.از قرار معلوم تونی ده روز قبل از ذوالفقاری خواسته است تا پی گیر امور بازیکن مورد نظرش با نام رضا فرجی باشد ولی ذوالفقاری درست شب بازی اعلام کرده است که این بازیکن کارت بازی ندارد و نمی تواند برای تراکتور بازی کند. همین مساله باعث ناراحتی تونی شد و در کنفرانس علیه ذوالفقاری صحبت کرد.

عباسی مدیرعامل تراکتور بعد از این اتفاق اعلام کرد، هیچ درگیری بین سرمربی و سرپرست اتفاق نیفتاد و تونی به خاطز عصبانیت علیه او صحبت کرده است.

باید دید در روزهای آینده واکنش تونی به این مسائل و اضافه شدن دو مربی به کادر فنی چیست؟ذوالفقاری هم در این رابطه هنوز هیچ صحبتی نکرده است.