آنالیز بازی های تراکتور از شروع فصل
آنالیز بازی های تراکتور از شروع فصل

اویاقلیق:تراکتور از شروع فصل جدید لیگ برتر شروع خوبی نداشته است. تراکتور در اولین بازی خود به مصاف نفت تهران رفت. نیمه اول این دیدار با نتیجه بدون گل به اتمام رسید . در نیمه دوم چند موقعیت خطرناک برای هر دو تیم به وجود آمد که بی نتیجه بود. نفتی ها با ۱ امتیاز […]

اویاقلیق:تراکتور از شروع فصل جدید لیگ برتر شروع خوبی نداشته است.
تراکتور در اولین بازی خود به مصاف نفت تهران رفت. نیمه اول این دیدار با نتیجه بدون گل به اتمام رسید . در نیمه دوم چند موقعیت خطرناک برای هر دو تیم به وجود آمد که بی نتیجه بود. نفتی ها با ۱ امتیاز از تبریز رفتند.

ص
تراکتور در بازی دوم ، به مصاف گسترش رفت. خیلی ها معتقد بودند چون این بازی دربی است هواداران زیادی به استقبال تیم نمی آیند. ولی هفته های بعد نیز همان هواداران به ورزشگاه رفتند. تراکتور بازی دربی را خوب شروع کرد. این تیم با ۲ گل شجاع خلیل زاده و تک گل سامان نریمان جهان ، ۳ امتیاز بازی را کسب کرد.

بثی
در بازی سوم تراکتور به مصاف راه آهن رفت . سروش رفیعی دقیقه ۲۱ از روی سانتر زیبای رامسی ،دروازه راه آهن را باز کرد و گل اول را به نام خود ثبت کرد.نیمه اول راه آهن در یک مقعیت خطرناک گل تساوی را به تراکتور سازی زد.ولی داور در همان لحظه سوت زد و آفساید گرفت. مهرداد محمدی با یک ضربه ، در تلاش بود گل تساوی را به ثمر برساند ، ولی  سوت داور به نشانه آفساید به صدا درامد. در نیمه دوم چند موقعیت خطرناک دروازه تراکتور را تهدید می کرد که اخباری همه توپ ها را مهار کرد.ناگهان در دقیقه ۸۷ بازی،تراکتور گل مساوی را دریافت کرد. به این ترتیب راه آهنی ها با یک امتیاز از تبریز رفتند.

یرز
در بازی چهارم مسابقات لیگ برتر تراکتور مهمان مشهدی ها بود. تراکتور بازی خوبی شروع نکرد. نیم اول سست و بی جان تمام شد. نیمه دوم پدیده کمی فشارش  را بیشتر کرد و چند موقعیت خطرناک بوجود آورد و در نهایت در دقیقه ۸۶ دروازه تراکتور را باز کرد. به این ترتیب تراکتوری ها دست خالی به تبریز برگشتند. لازم به ذکر است تراکتور ۲ تعویض اجباری به خاطر مسدومیت نریمان جهان و رفیعی انجام داد و باعث شد فرصت تعویض زیادی نداشته باشد.

بثیز
تراکتور در بازی پنجم خود به مصاف استقلال خوزستان رفت. تراکتور از اول بازی ناهماهنگ بود. بازیکنان هدفی برای گل زنی نداشتند. بازی خیلی سست و بی جان بود.نیمه اول بدون گل به پایان رسید. در نمیمه دوم استقلالی ها چند موقعیت خطرناک بوجود آوردند که همه توپ ها توسط اخباری مهار شد. چند موقعیت خطرناک تراکتور نیز بی فایده بود. به این ترتیب استقلالی ها با یک امتیاز به خانه خود برگشتند.

یص
تراکتور در هفته ششم مسابقات لیگ برتر ،۲۳ شهریور به مصاف تیم سپاهان خواهد رفت. سپاهان تیمی است که از شروع فصل بردهای پیاپی زیادی داشته و با ۱۳ امتیاز در صدر جدول است. تراکتور باید نهایت تلاش خود را بکند تا حریف خود را شکست دهد.
تراکتور نیز با ۶ امتیاز فعلا در رده ۸ جدول لیگ برتر قرار دارد.

سب