مرکز تحقیقات زلزله با حضور وزیر علوم در تبریز راه اندازی شد
مرکز تحقیقات زلزله با حضور وزیر علوم در تبریز راه اندازی شد

به گزارش اویاقلیق،رییس دانشگاه تبریز روز پنجشنبه در آیین افتتاح این مرکز با اشاره به اینکه این مرکز در قالب طرح توسعه دانشکده عمران ایجاد شده است، گفت: برای طرح توسعه دانشکده عمران دانشگاه تبریز که از سال ۹۰ آغاز شده ۷۹ میلیارد ریال هزینه شده است. محمدرضا پورمحمدی، تحقیق و پژوهش در زمینه مقاوم […]

ثببه گزارش اویاقلیق،رییس دانشگاه تبریز روز پنجشنبه در آیین افتتاح این مرکز با اشاره به اینکه این مرکز در قالب طرح توسعه دانشکده عمران ایجاد شده است، گفت: برای طرح توسعه دانشکده عمران دانشگاه تبریز که از سال ۹۰ آغاز شده ۷۹ میلیارد ریال هزینه شده است.
محمدرضا پورمحمدی، تحقیق و پژوهش در زمینه مقاوم سازی ساختمان ها، طراحی و محاسبه پروژه ها به منظور کاهش میزان خسارت زلزله و حفظ سرمایه های ملی در برابر خطرات احتمالی زلزله را از جمله اهداف تاسیس این مرکز اعلام و ایجاد این مرکز را با توجه به قرار گرفتن تبریز در مسیر گسل های زلزله از ضرورت های این شهر عنوان کرد.
ساختمان جدید دانشکده عمران دانشگاه تبریز دارای ۲۳ کلاس ، ۴۴ اتاق هیات علمی ، دو تالار و سه آزمایشگاه است که در هفت هزار مربع احداث شده است.
یکهزار و ۸۰۰ دانشجوی عمران در گرایش های عمران – عمران ، عمران – آب ، عمران – سازه و خاک و پی تحصیل می کنند.
حضور در گلزار شهدا ، شرکت در نشست شورای اداری ، حضور در جلسه رووسای دانشگاه های استان و افتتاح خط یک مترو تبریز از جمله برنامه های سفر وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به آذربایجان شرقی است.