بهره برداری از هتل استقبال و مسجد ۶۳ ستون بازار تبریز
بهره برداری از هتل استقبال و مسجد ۶۳ ستون بازار تبریز

به گزارش اویاقلیق به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی،فرزین حق پرست اظهار داشت :در گرامیداشت هفته دولت ، درکنار ۱۶پروژه سرمایه گذاری گردشگری،  بهر برداری از هتل استقبال و مسجد ۶۳ ستون آغاز می شود. وی  تشریح  کرد: هتل استقبال در راستای اهداف سند تدبیر […]

بصبه گزارش اویاقلیق به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی،فرزین حق پرست اظهار داشت :در گرامیداشت هفته دولت ، درکنار ۱۶پروژه سرمایه گذاری گردشگری،  بهر برداری از هتل استقبال و مسجد ۶۳ ستون آغاز می شود.

وی  تشریح  کرد: هتل استقبال در راستای اهداف سند تدبیر و توسعه گردشگری استان و افزایش ظرفیت اماکن اقامتی بهره برداری خواهد شد. این هتل با ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی، در طول ۴ سال و در مساحتی بالغ بر ۵۲۰۰ متر مربع ساخته شده است  که با آغاز به کار این هتل  علاوه بر افزایش ۲۰۰ تخت به ظرفیت اماکن اقامتی، برای ۲۰ نفر به شکل مستقیم و ۵۰ نفر به شکل غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

 شایان ذکر است این هتل  با دارا بودن تالار پذیرایی، پارکینگ، فضای اداری و تجاری در ضلع جنوبی مقبره الشعرا تبریز قرار گرفته است.

 مدیرکل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ادامه اظهار داشت: پروژه مرمت مسجد ۶۳ ستون بازار تبریز که یکی از ۲۹ مسجد تاریخی این بازار است و در دل بازار تاریخی تبریز جای گرفته به اتمام رسیده است و در ایام هفته دولت افتتاح و تقدیم مردم شریف تبریز خواهد شد.

خاطر نشان می شود، همزمان با هفته دولت،  ۱۶ پروژه در زمینه توسعه زیرساخت ها در بخش سرمایه گذاری گردشگری در استان توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی به بهره برداری خواهد رسید.