۳۸ واحد اقامتی آذربایجان‌شرقی در آستانه تعطیلی
۳۸ واحد اقامتی آذربایجان‌شرقی در آستانه تعطیلی

به گزارش اویاقلیق،علیرضا هنردوست ظهر امروز در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: اداره نظارت بر اماکن عمومی استان طرح نظارت مراکز اقامتی همچون هتل، مهمانپذیر و هتل آپارتمان‌ها را به صورت شبانه در مرداد ماه سال‌جاری و در قالب ۵۵ اکیپ گشتی در کل استان اجرا کرد. رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان‌شرقی از […]

زسزبه گزارش اویاقلیق،علیرضا هنردوست ظهر امروز در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: اداره نظارت بر اماکن عمومی استان طرح نظارت مراکز اقامتی همچون هتل، مهمانپذیر و هتل آپارتمان‌ها را به صورت شبانه در مرداد ماه سال‌جاری و در قالب ۵۵ اکیپ گشتی در کل استان اجرا کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح نظارت مراکز اقامتی استان طی مرداد ماه سال‌جاری خبر داد و افزود: طی اجرای این طرح، ۳۸ واحد اقامتی در آذربایجان‌شرقی برگ اخطار تعطیلی دریافت کردند.

هنردوست ادامه داد: در این راستا بالغ بر ۱۸۵ واحد اقامتی مرتبط بازدید به عمل آمده و ضمن تذکر و آموزش، از ۱۴۷ نفر از مدیران مراکز اقامتی در خصوص رعایت شئونات و ضوابط اماکن عمومی مبنی بر عدم پذیرش افراد فاقد مدارک معتبر و … تعهد اخذ شد.

وی اضافه کرد: همچنین به ۳۸ واحد صنفی به علت فقدان پروانه کسب، عدم راه‌اندازی و عدم ثبت مشخصات مسافران در سیستم جامع مسافران، عدم تعیین صلاحیت فردی کارکنان جهت رفع معایب انتظامی و اعمال ماده ۲۷ قانون نظام صنفی، برگ اخطاریه تعطیلی صادر شد.

منبع:فارس