تا زمانی که همه هوادران تراکتور به ورزشگاه نیایند ،بازیکنان روحیه نخواهند گرفت
تا زمانی که همه هوادران تراکتور به ورزشگاه نیایند ،بازیکنان روحیه نخواهند گرفت

اویاقلیق:تراکتور شروع خوبی در این فصل نداشته است. دلایل این شروع بد زیاد است. از تغییرات زیاد گرفته تا ناهماهنگی بازیکنان و عادت نکرن بعضی بازیکنان با جو تبریز و بازیکنان سرباز و دست های پشت پرده و … تنها راه پیروزی مکرر تراکتور و دریافت هر چه بیشتر امتیاز در بازی ها، هماهنگی و […]

photo_2015-08-21_02-18-59اویاقلیق:تراکتور شروع خوبی در این فصل نداشته است. دلایل این شروع بد زیاد است.

از تغییرات زیاد گرفته تا ناهماهنگی بازیکنان و عادت نکرن بعضی بازیکنان با جو تبریز و بازیکنان سرباز و دست های پشت پرده و …

تنها راه پیروزی مکرر تراکتور و دریافت هر چه بیشتر امتیاز در بازی ها، هماهنگی و آمادگی و تمرین زیاد بازیکنان است.

علاوه بر این ها ، اگر هواداران پرشور تراکتور همانند فصل های قبل در ورزشگاه نباشند، بازیکنان امید و روحیه نخواهند داشت و هر چقدر هم تلاش کنند ،کاری نمی توانند انجام دهند.

هوادارانی که در فصل گشته ورزشگاه را طوری  پر می کردند که برای جایی برای سوزن انداختن نبود،کجایند پس؟

مثل اینکه آرزوی خیلی ها بود که این هواداران به ورزشگاه نیاید و تراکتور رفته رفته از بین برود.

بازی آخر فصل قبل،هیچ گاه از ذهن هواداران تراکتور پاک نمی شود. آن ناداوری ها ، آن بی انصافی ها ، شکسته شدن دل ها هیچ گاه از یاد نمی رود و در دل هواداران هک شده است.

این درست که به خاطر دل شکستگی به ورزشگاه نمی آیند، ولی باید همین هواداران کاری کنند که دنیا بفهمد تراکتور حقش را می گیرد. با این عقب نشینیها هیچ نمی شود.

هواداران باید با حضور در ورزشگاه و تشویق های مکرر، به همه نشان دهند پشت تیمشان هستند. بازیکنان تراکتور با این هواداران روحیه خواهد گرفت . اگر این هواداران نباشند ،تراکتوری وجود ندارد.

خیلی از هوادران در صفحه های مجازی مطالبی مبنی بر حضور  پرشور در ورزشگاه، پخش و اطلاع رسانی می کنند.

امید است با حضور هواداران پرشور تراکتور،استادیوم مانند فصل های قبل مملو از هواداران شود و همه یک صدا تراکتور را تشویق کنند.

تنها راه پیروزی مقابل همه تیم ها،همین پرشوری و دل گرمی هواداران است.