تراکتور با وجود سپاهان به جایی نخواهد رسید
تراکتور با وجود سپاهان به جایی نخواهد رسید

اویاقلیق:تیم سپاهان با قهرمانی در فصل قبل بعضی ها را خوشحال و خیلی ها را ناراحت کرد. این قهرمانی حق سپاهان نبود و تراکتور باید قهرمان می شد.ولی داوری و اشتباهات خود تیم تراکتور و دست های پشت پرده باعث شده ، قهرمانی به اصفهان برود. سپاهان شروع خیلی خوبی در این فصل داشته است.سپاهان […]

traxtorاویاقلیق:تیم سپاهان با قهرمانی در فصل قبل بعضی ها را خوشحال و خیلی ها را ناراحت کرد. این قهرمانی حق سپاهان نبود و تراکتور باید قهرمان می شد.ولی داوری و اشتباهات خود تیم تراکتور و دست های پشت پرده باعث شده ، قهرمانی به اصفهان برود.

سپاهان شروع خیلی خوبی در این فصل داشته است.سپاهان با۴ برد و ۱ مساوی با ۱۳ امتیاز در صدر جدول جای خود را محکم کرده است. دلیل این بردها نیز تغییرات کم و هماهنگی های بیشتر بازیکنان سپاهان است.

بعضا داوری های غیر منصفانه نیز باعث موفقیت این تیم اصفهانی نیز می شود.

بازیکنان تراکتور باید هماهنگی لازم را به دست آورند تا با پیروزی های مکرر انتقام قهرمانی نامنصفانه سپاهان را پس بگیرند.

تراکتور اگر می خواهد قهرمان این فصل شود باید تمرینات و دقت و هماهنگی خود را بیشتر کند. برخی سرباز ها نییز باید کمی جدی تر و با انگیزه تر بازی کنند. امیدواریم با حضور هر چه بیشتر هوادران در ورزشگاه ،انگیزه این بازیکنان بیشتر شود و باعث پیروزی های مکرر این تیم گردد.

این تیم باید مراقب رقبای خود باشد و نباید با از دست دادن امتیاز ها فاصله خود را با آنان بیشتر کند.

تیم محبوب تبریز از ۱ آغاز فصل جدید فعلا۷ امتیاز از دست داده است. در حالیکه تیمی همانند سپاهان فقط ۲ امتیاز از دست داده است.

لازم به ذکر است بازی هفته پنجم تراکتور ،چهارشنبه ساعت ۱۸:۱۵ مقابل استقلال خوزستان میباشد.

یکی از مشکلات این بازی به خصوص برای خوزستانی ها، سرمایی است که از دوشنبه شب وارد این شهر شده است و دما را ۱۰-۱۵ درجه کاهش داده است.