جایزه ۶ میلیونی برای نفر برتر جشنواره کاریکاتور
جایزه ۶ میلیونی برای نفر برتر جشنواره کاریکاتور

به گزارش اویاقلیق،توحید مهدوی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در هر بخش جشنواره ۳ نفر به عنوان نفرات اول، دوم و سوم انتخاب و تجلیل می شوند، تصریح کرد: برای نفر اول در هر بخش ۶ میلیون ریال جایزه نقدی پرداخت خواهد شد. وی با بیان اینکه جوایز نفرات دوم […]

pousterبه گزارش اویاقلیق،توحید مهدوی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در هر بخش جشنواره ۳ نفر به عنوان نفرات اول، دوم و سوم انتخاب و تجلیل می شوند، تصریح کرد: برای نفر اول در هر بخش ۶ میلیون ریال جایزه نقدی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه جوایز نفرات دوم و سوم هر بخش به ترتیب ۵ میلیون و ۴ میلیون ریال است، ادامه داد: علاوه بر جوایز نقدی، به نفرات برتر لوح تقدیر و تندیس هم اعطا خواهد شد.

۲توحید مهدوی

به گفته مهدوی، هنرمندان ۶ استان کشور در منطقه شمال و شمالغرب یعنی استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و مازندران می توانند آثار خود را در ۲ بخش مشکلات جوانان و مسائل ورزشی به این جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید اضافه کرد: هنرمندان باید آثار خود را به همراه فرم شرکت در جشنواره که در سایت جشنواره قابل دانلود است، به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

توحید مهدوی۱۱

وی ادامه داد: هنرمندان می توانند آثار خود را به همراه در اندازه A4 و فرمت dpi 300 با پسوند jpg به آدرس الکترونیکی festival.mehreomid@gmail.com ارسال کنند.

مهدوی با بیان اینکه هنرمندان و کاریکاتوریست ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره با آدرس Www.NgoMehreOmid.ir مراجعه کنند، اظهار کرد: هنرمندان برای پاسخ به پرسش های احتمالی خود می توانند با شماره تماس های اعلام شده ارتباط برقرار کنند.

یاد آور می شود، جشنواره کاریکاتور مهر امید در سطح شمال و شمالغرب کشور توسط انجمن مردم نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، امور اجتماعی استانداری اردبیل، مجتمع آموزشی سما، حوزه هنری اردبیل، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و کانون شهید نونهال برگزار می شود.