تراکتور با برد این هفته، با تیم همشهری خود هم امتیاز می شود
تراکتور با برد این هفته، با تیم همشهری خود هم امتیاز می شود

اویاقلیق:تراکتور از شروع این فصل ۴ دیدار داشته است. با یک برد و دو مساوی و یک باخت در رده ۸ جدول لیگ برتر قرار دارد. تراکتور در دیدار های هفته ی پنجم ،فردا مقابل استقلال خوزستان می رود. استقلال خوزستانی که این فصل را خیلی خوب شروع کرده است.استقلال خوزستان با ۳ برد و […]

اویاقلیق:تراکتور از شروع این فصل ۴ دیدار داشته است. با یک برد و دو مساوی و یک باخت در رده ۸ جدول لیگ برتر قرار دارد.

تراکتور در دیدار های هفته ی پنجم ،فردا مقابل استقلال خوزستان می رود. استقلال خوزستانی که این فصل را خیلی خوب شروع کرده است.استقلال خوزستان با ۳ برد و یک باخت در رده ۲ جدول لیگ برتر قرار دارد.

تراکتور با نداشتن سروش رفیعی ، سامان نریمان جهان و شجاع خلیلی کار سختی پیش رو دارد. ولی با وجود اخباری، دروازه تراکتور محکم است و سخت گل می خورد.

امیدواریم تراکتور با برد در این بازی ۳ امتیاز شیرین را جذب کند.

اگر تراکتور در این بازی پیروز شود با تیم همشهری خود هم امتیاز می شود. تیم همشری تراکتور، با دو برد و دو مساوی و یک باخت در رده ۴ جدول لیگ برتر قرار دارد.

ولی اگر صاحب ۳ امتیاز بازی،استقلال خوزستان شود،احتمال می رود تراکتور به رده های پایین تر لیگ برتر برود.

تراکتور باید سعی کند از این دیدار ، حداقل ۱ امتیاز را دریافت کند تا اختلاف امتیاز با رقبا خیلی بیشتر نشود.

قول و قرار های هواداران در صفحه های اجتماعی هاکی از این است که این هفته اکثر هوادران به ورزشگاه می آیند و تیم تراکتور را از نزدیک تشویق می کنند .

حضور این هواداران، امتیاز ویژه ای به تراکتور می دهد.زیرا هم به بازیکنان تراکتور امید و روحیه می دهد.هم روحیه تیم مقابل را مستضعف می کند.

 

traxtur-infografy-oyaglig