اویاقلیق: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر استقلال خوزستان گفت: فردا بازی سختی برابر تیم استقلال داریم و حریف تیمی خطرناک بوده و در ضد حملات بسیار خوب عمل می‌کند. وی ادامه داد: نباید به واسطه موفقیت در سال‌های گذشته برابر استقلال خوزستان بازی فردا را آسان بدانیم […]

اویاقلیق: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر استقلال خوزستان گفت: فردا بازی سختی برابر تیم استقلال داریم و حریف تیمی خطرناک بوده و در ضد حملات بسیار خوب عمل می‌کند.

وی ادامه داد: نباید به واسطه موفقیت در سال‌های گذشته برابر استقلال خوزستان بازی فردا را آسان بدانیم و حریف در ۴ بازی این فصل خود به سه پیروزی رسیده و در رده دوم قرار دارد و از خط دفاعی خوبی نیز بهره می‌برد و فردا سعی می‌کنیم با ارائه یک بازی خوب برابر این تیم به برتری دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در واکنش به انتقاد از بایت گل‌های دقایق پایانی تیمش، عنوان داشت: تیم تراکتورسازی در برابر راه‌آهن و پدیده در لحظات آخر گل خورد و  این طبیعت فوتبال است و منچستریونایتد هم با گل وقت‌های اضافی یک بار به قهرمانی اروپا دست یافته است.

تونی بیان کرد: کسانی که بابت نتایج تیم به من انتقاد می‌کنند بدانند که من بیش از هرکس دیگر بابت نتایج تیم ناراحت هستم و نهایت تلاش خود را می‌کنم تا تیم را از این وضعیت خارج سازم.

وی متذکر شد: من چهار سال است که هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده داشته و فرقی نکرده‌ام و با همان انگیزه حضورم در روزهای اول در این تیم کار می‌کنم و من نیز دوست داشتم تیم تراکتورسازی امروز وضعیت بهتری در جدول داشته باشد و فراموش نکنید که تراکتورسازی بالاتر از تونی است و  من در این تیم مسافر هستم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز یادآور شد: من خواهان حفظ آندرانیک تیموریان و ادینهو بودم که میسر نشد و از بابت رفتن آنها ناراحت هستم، امروز هم بازیکنان خوب و جوانی داریم که هنوز به هماهنگی لازم دست نیافته‌اند و تلاش می‌کنیم در همین بازی فردا به سه امتیاز بازی دست یافته و خود را به صف مدعیان برسانیم.

تونی تأکید کرد: در این سال‌ها روند تکمیل شدن تیم تراکتورسازی به مرور زمان بوده و من به آینده تراکتورسازی در این فصل بسیار امیدوار هستم.

در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال خوزستان است؛ این بازی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه فردا چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می شود.

منبع: فارس