دیدار استاندار آذربایجان شرقی با خانواده دو تن از شهدای دولت
دیدار استاندار آذربایجان شرقی با خانواده دو تن از شهدای دولت

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی،  اسماعیل جبارزاده در دیدارهای خود با خانواده شهید عبدالله تقیون و پدر شهیدان بیگلری، ضمن دلجویی از آنان به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و جمعی […]

ذبه گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی،  اسماعیل جبارزاده در دیدارهای خود با خانواده شهید عبدالله تقیون و پدر شهیدان بیگلری، ضمن دلجویی از آنان به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و جمعی از مسوولان، استاندار را در این دیدارها همراهی کردند.

شهید عبدالله تقیون کارمند بخشداری جلفا بود که به عنوان داوطلب بسیجی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در ۶ مهر ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی مسلم بن عقیل به شهادت رسید

شهیدان مجید، هانیه و حمید بیگلری به همراه مادرشان شهیده طاهره اسدنژاد در جریان بمباران هوایی مناطق مسکونی توسط رژیم بعث عراق در ۱۴ فروردین ۱۳۶۷ به فیض شهادت نایل آمدند.