افزایش جرایم سایبری به علت ناآگاهی کاربران است
افزایش جرایم سایبری به علت ناآگاهی کاربران است

احمد جهانسری روز سه شنبه درهمایش علمی تخصصی پدافند سایبری در تبریز با بیان اینکه کابران بدون آموزش های لازم وارد فضای سایبری شده واز این فضا استفاده می کنند ، بر ضرورت آموزش در رابطه با چگونگی نفوذ هکرها و انجام اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد . وی اظهار کرد: برای خرید گوشی تلفن همراه […]

ئاحمد جهانسری روز سه شنبه درهمایش علمی تخصصی پدافند سایبری در تبریز با بیان اینکه کابران بدون آموزش های لازم وارد فضای سایبری شده واز این فضا استفاده می کنند ، بر ضرورت آموزش در رابطه با چگونگی نفوذ هکرها و انجام اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد .
وی اظهار کرد: برای خرید گوشی تلفن همراه تا ۳۰ میلیون ریال هزینه می کنیم بدون اینکه حاضر باشیم برای نحوه استفاده از این وسیله ارتباطی هزینه ای بپردازیم .
جهانسری با بیان اینکه مولفه های دفاعی عوض شده است ، بر ضرورت مصون سازی شبکه های ادارات تاکید کرد و گفت: آماده استفاده از توانمندی شرکتهای فعال استان در این زمینه هستیم .
دبیر همایش علمی تخصصی پدافند سایبری هم هدف از برگزاری این همایش را ایجاد تحرک فکری و افزایش توان کارشناسان حوزه سایبری عنوان کرد.
وحید مهدی نیا با اشاره به شناخته شدن شهر تبریز به عنوان شهر اولین ها ، گفت: سعی داریم این استراتژی را تغییر داده و تبریز را به شهر بهترینها تبدیل کنیم .
این همایش دو روزه در محورهای مدیریت امنیت اطلاعات ، تحلیلی رخدادهای امنیتی ، تست نفوذ و مراحل تست نفوذ ، تجاری سازی ایده ها و فناوری های نوین برگزار می شود .

منبع:ایرنا