چراغ ۶۲ پروژه برق تبریز روشن می شود
چراغ ۶۲ پروژه برق تبریز روشن می شود

افشین روشن میلانی با بیان مطلب فوق افزود:ارزش ریالی این پروژه ها بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال می باشد. وی از ایجاد دو فیدر به سمت مرکز شهر خبر داد و افزود: این پروژه با ایجاد رینگ ما بین پست های زمینی موجود در مسیر نیرو رسانی به مرکز شهر و در جهت افزایش قابلیت […]

s12wافشین روشن میلانی با بیان مطلب فوق افزود:ارزش ریالی این پروژه ها بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال می باشد.

وی از ایجاد دو فیدر به سمت مرکز شهر خبر داد و افزود: این پروژه با ایجاد رینگ ما بین پست های زمینی موجود در مسیر نیرو رسانی به مرکز شهر و در جهت افزایش قابلیت اطمینان شبکه ی فشار متوسطو کاهش زمان خاموشی در مواقع بروز سوانح غیر مترقبه با میزان اعتبار ۳۰۴۷ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی در ادامه اظهار داشت : با هدف ایجاد قدرت مانور و افزایش قابلیت اطمینان و در منطقه ی بخش یک (منطقه خیابان تربیت و میدان ساعت) و ایجاد ظرفیت جدید به طرف خیابان تربیت با میزان اعتبار ۲۳۸۰ میلیون ریال افتتاح شد.

روشن میلانی با اشاره به ایجاد دو رشته فیدر از پست فوق توزیع روشنایی به طرف میدان بهشتی با هدف تامین برق متقاضیان با میزان اعتبار ۲۰۱۶ میلیون ریال افزود: پروژه ی افزایش قدرت تصفیه خانه شهرک شهید سلیمی از ۱۷۰ به ۳۹۰ کیلووات جهت تامین انرژی مازاد درخواستی تصفیه خانه شهرک شهید سلیمی طراحی و با میزان اعتبار ۲۴۱۸ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی با اعلام اینکه تعداد شش پروژه از مجموع پروژه های قابل افتتاح این شرکت در شهرستان آذرشهر به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: اعتبار صرف شده برای این پروژه ها ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بوده که شامل کابل کشی ۲۰ کیلو ولت، نصب پست هوایی و جابجایی شبکه می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان خاطر نشان شد: این پروژه تنها بخش کوچکی از پروژه هایی است که در طول سال برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تامین برق پایدار و مطمئن مشترکین توسط همکاران این شرکت انجام می شود.